سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و سرویس خواب مدرن

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ق.ظ

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و سرویس خواب مدرن

 

دکوراسیون اتاق خواب در ایجاد آرامش و تقویت روحیه ساکنان خانه اهمیت فوق العاده‌ای دارد و وقتی صحبت از دختر خانواده می‌شود این اهمیت صد چندان خواهد شد. دخترها روحیه حساس و لطیفی دارند و به دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت خاصی می‌دهند. به همین دلیل در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه اصول زیادی باید مورد توجه قرار گیرد. آنچه در دکوراسیون اتاق خواب بزرگ‌سال یا در طراحی دکوراسیون اتاق دختران جوان و نوجوان در نظر گرفته می‌شود به طور مستقیم بر روحیات آن‌ها تأثیر می‌گذارد. پس با وبلاگ آدرس همراه شوید تا با نکاتی در مورد جدیدترین انواع طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه آشنا شوید.

نقش رنگ در طراحی دکوراسیون

نقش رنگ در دکوراسیون تمام نقاط منزل را نمی‌توان نادیده گرفت. هر رنگی تأثیر روحی خاصی بر افراد می‌گذارد. این مسئله در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه هم رنگ نقش مهمی بازی می‌کند. انتخاب رنگ به سلیقه افراد هم بستگی دارد ولی بد نیست تا کلیتی در مورد انتخاب رنگ بدانیم.

صورتی رنگ بسیار ملیحی است که با سلیقه دختران سازگار است ولی دقت داشته باشید که استفاده از صورتی و سفید در دکوراسیون بعد از مدتی باعث خستگی و دل‌زدگی می‌شود. از رنگ صورتی با ترکیب رنگ‌های دیگر استفاده کنید. ترکیب سبز روشن و صورتی برای دکوراسیون اتاق‌خواب جوان و ترکیب صورتی، سیاه و طلایی برای دکوراسیون اتاق‌خواب بزرگسال و لوکس می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

نارنجی هم رنگ جذابی است به خصوص اگر در ترکیب با سبز تیره استفاده شود. استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بیشتر رایج است ولی کاربرد آن با طلایی و نوعی جذابیت برای دکوراسیون اتاق خواب دختران بزرگسال به وجود می‌آورد.

چیدمان خواب زنانه

بنفش‌های تیره و آبی همراه با دیوارهای سفید یا کرم، فضایی آرامش‌بخش و زیبا برایتان به همراه خواهد داشت. در صورتی که تمایل به انتخاب یک فضای پیچیده برای دکوراسیون اتاق‌خواب دخترتان دارید می‌توانید از رنگ‌های سیاه و سفید، سفید و خاکستری، به همراه رگه‌هایی از صورتی، بنفش یا آبی نیز بهره ببرید.

چیدمان شیک و سادهدکوراسیون اتاق خواب دخترانه

تزئین دیوار در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال و نوجوان

برای جذابیت بیشتر اتاق‌خواب، تزیین دیوار تأثیر زیادی بر حال و هوا خواهد داشت. استفاده قاب عکس، وسایل تزئینی، استیکرهای دیواری، آینه‌های طرح دار و … باعث چشم‌نواز شدن دکوراسیون اتاق ساده خواهند شد. از آینه‌های ساده یا طرح دار بزرگ برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق نیز می‌توانید استفاده کنید. شلف‌هایی روی دیوار اتاق خواب نصب کنید و مجسمه، عروسک کودک یا قاب عکس و کتاب روی آن قرار دهید. استفاده از گل‌ها باعث به وجود آمدن نشاط در روحیه دخترانه خواهد شد. از وسایلی مانند نردبان یا قفسه‌های قدیمی نیز می‌توان برای زیباتر شدن چیدمان استفاده کرد.

 

طرح های فانتزیدکوراسیون اتاق دخترانه

 گاهی استفاده از کاغذ دیواری‌های طرح دار و گل‌گلی دخترانه هم به دکوراسیون جلوه‌ای خاص می‌بخشد. کاغذ دیواری‌های سه بعدی یا پوسترهای دیواری مختلفی بسته به سلیقه‌های مختلف در بازار وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در دکوراسیون  استفاده کنید.

چیدمان صورتی

به نورپردازی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه توجه کنید

نور مسئله‌ای است که در طراحی دکوراسیون همه گروه‌های سنی باید به آن توجه کرد. اگر اتاق خواب پنجره‌ای نورگیر و مناسب دارد سعی کنید از پرده‌های روشن یا با قابلیت باز و بسته شدن آسان استفاده کنید تا نور طبیعی به اتاق وارد شود.

نورپردازیدکوراسیون اتاق خواب دخترانه

اگر تنوع را می پسندید و تا الآن از پرده‌های ساده استفاده می‌کردید وقت آن رسیده است که پرده‌های رنگین کمانی را جایگزین آن کنید و از جادوی نور رنگارنگ لذت ببرید.

در صورت لزوم می‌توانید از نور‌های مصنوعی برای اتاق خواب استفاده کنید. آباژورها و لوسترهای دخترانه زیادی در تناژ سرد مانند طوسی و آبی یا گرم مانند صورتی و بنفش در بازار وجود دارند که می‌توانند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه باشند که در عکس می‌بینید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و شیک

سادگی نوعی زیبایی است. سعی کنید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب بزرگسال محیط را شلوغ نکنید. وسایل ضروری اتاق خواب خودشان به اندازه کافی فضا را پر می‌کنند. از وسایل اضافی دوری کنید.

نحوه چیدمان با توجه به متراژ اتاق‌خواب و تعداد وسایل می‌تواند شکل‌های متنوعی به خود بگیرد. برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه در صورتی که از مبلمان، میز آرایش و میزتحریر بزرگ استفاده نمی‌شود بهتر است که تخت خواب را در مرکز اتاق قرار داده و بقیه وسایل را در کنار دیوار و دو طرف آن قرار دهید، شکلی رومانتیک برای دخترانی بااحساس؛ اما درصورتی‌که سرویس خواب اتاق کامل است با توجه به فضا و مساحت اتاق می‌توانید تخت را در یک طرف دیوار و میز آرایش را در کنار یا روبروی آن قرار دهید. نکته بسیار مهم در چیدمان و دکوراسیون اتاق دخترانه جلوگیری از شلوغی و نامرتبی بودن آن در حین حفظ فضاهای لازم برای گردش مناسب هوا است.

 

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

نقش سرویس خواب و مبلمان در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دونفره و یک نفره

تخت خواب علاوه بر آرامشی که ایجاد می‌کند، در زیبایی دکوراسیون اتاق هم تأثیر دارد. برای اتاق‌خواب دخترانه گزینه‌های مختلفی برای تختخواب وجود دارد. تخت‌های ساده یک یا دو نفره، تخت‌های باکس‌دار، تخت‌های دو طبقه، تخت‌هایی که میز تحریر را در خود جای می‌دهد و شاخص تر از همه تخت‌های پرنسسی و خواب عروس که امروزه رایج شده‌اند. سعی کنید سرویس خواب را با توجه به روحیات فرد انتخاب کنید و رنگ آن متناسب با هارمونی رنگ اتاق خواب باشد. رنگ‌های چوب طبیعی در تختخواب و سایر وسایل چوبی به شیک شدن فضا در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کمک بسیاری می‌کند.

پاف‌های رنگی و طرح دار برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه فضای دوستانه، مدرن و جذابی به وجود می‌آورد. از میزهای کوچک قدیمی که آن را بازسازی و رنگ کرده‌اید می‌توانید به ‌عنوان میز آرایش با یک آینه رومیزی نیز استفاده کرد. قرار دادن آینه پشت درب ورودی یا پشت درب کمد هم ایده ای خلاقانه در زیباترین مدل دکوراسیون خواهد بود.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانهدکوراسیون اتاق خواب دخترانهدکوراسیون اتاق خواب دخترانهدکوراسیون اتاق خواب دخترانه

در طراحی دکوراسیون کفپوش را نادیده نگیرید

کفپوش را می‌توانید بر مبنای بودجه خود از بین موکت‌های پرز بلند، لمینت، پارکت و … انتخاب کنید. آنچه مهم است بهترین انتخاب با توجه به سن فرد و هماهنگی با سایر جزییات دکوراسیون است. از فرش‌های با طرح‌های هندسی یا گل‌دار، سنتی یا فانتزی استفاده کنید. مکان قرارگیری فرش نیز بسیار مهم است، عموماً نقطه مرکزی اتاق برای قرارگیری فرش گزینه مناسبی است. برای تخت‌هایی که در کنار دیوار قرار می‌گیرند فرش را می‌توانید جلوی تخت قرار دهید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

 سخن پایانی

دکوراسیون خانه تأثیر مستقیم بر روحیه افراد خواهد داشت. اتاق خواب فضایی است که اغلب افراد بیشتر وقت خود را در آنجا سپری می کنند از این رو بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب حساسیت لازم را به خرج دهید. طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کار نسبتاً دشواری است از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طراحی داخلی برای دختران از نظر و سلیقه آن‌ها نیز استفاده کنید و ترفندهایی را به کار ببرید تا بتوانید دکوراسیونی بی نظیر و شیک برای اتاق خواب آن‌ها داشته باشید.

 

منبع: address.ir/blog

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی