سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۰۶
آبان

تفاوت اصلی سرویس خواب ام دی اف و نئوپان (ملامینه)

 

 

تفاوت قابل توجه بین ‌ام‌دی‌اف (MDF) ملامینه و نئوپان ملامینه در این است که لبه‌های ‌ام‌دی‌اف (MDF) ملامینه قابل ماشین کاری است که می‌توان پس از ماشین کاری و فرم ‌دهی و پروفیل کاری، ‌لبه‌های آن را با نوارهای Soft Form لبه چسبانی کرد. دارا بودن تمام امکانات تزئینی و نیز مقاومت مناسب روکش ملامینه در برابر رطوبت، آب،‌ حرارت،‌ سایش و… دامنه وسیعی از کاربردهای متنوع را برای ‌ام‌دی‌اف (MDF) با روکش ملامینه به ارمغان آورده است

و می‌توان در تمام استفاده‌ها به صورت عمومی، در مبلمان اداری منزل، درها و بدنه کابینت، ‌لوازم اتاق خواب و تخت خواب، مبلمان بچه،‌ مبلمان و لوازم دستشویی و حمام،‌ روکوب دیوار، ‌پارتیشن و… استفاده کرد.

از روکش ملامینه همچنین نوار لبه چسبانی نیز تولید می‌‌کنند که هماهنگ با سطح در لبه‌ها چسبانده می‌شود. در واقع می‌‌توان گفت پر کاربردترین نوع روکش‌ها، نوع ملامینه می‌باشد و از نظر قیمت نیز بسیار مناسب و قابل رقابت با سایر انواع روکش‌ها می‌‌باشد.
روکش‌ کاری با روکش ملامینه‌ روی ‌ام‌دی‌اف (MDF) بسیار متداول بوده و معمولاً بسیاری از کارخانجات بزرگ جهان دارای خطوط روکش ملامینه هستند. کار با ورق‌های روکش شده با روکش ملامینه به نسبت روکش‌های اچ پی ال (HPL) آسان‌تر است. این نوع روکش پرکاربردترین نوع روکش مخصوصاً در صنعت ‌ام‌دی‌اف (MDF) است.

مزایای روکش ملامینه :


• مقاومت مناسب روکش ملامینه در برابر رطوبت
• مقاومت در برابر حرارت و‌ سایش
• هماهنگ بودن رنگ لبه‌‌های چسبانده شده با سطح رویه
• قیمت مناسب و تنوع در طرح و رنگ
• پرکاربرد ترین نوع روکش‌ها می‌باشد

معایب روکش ملامینه :


• مقاومت بالایی در برابر مواد قلیایی و اسیدها ندارد.
• تمام سطوح آن به صورت یکپارچه نیست و لبه‌های آن از جنس دیگری است.
• روکش ملامین نسبت به روکش اکریلیک و پی وی سی (PVC) براق و شفاف نیست و مات می‌باشد.

مزایا و معایب ‌ام‌دی‌اف (The advantages and disadvantages of MDF):


ام‌دی‌اف (MDF) مخفف واژه Medium Density Fiberboard است که جزو فرآورده‌های چوبی محسوب می‌شود. ‌ام‌دی‌اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می‌گردد. چگالی آن بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است.
ام‌دی‌اف، به معنی «فیبر یا الیاف با چگالی یا تراکم متوسط» است که از ذرات به هم چسبیده چوب تهیه می‌شود. این ذرات چوب توسط «رزین» که نوعی چسب صنعتی است در درجه حرارت بالا و در حالی که تحت فشار زیاد قرار می‌گیرند به یکدیگر چسبیده و ام‌دی‌اف را به وجود می‌آورند.

مزایای ‌ام‌دی‌اف:


این ترکیب در برابر رطوبت هوا مقاوم است و آسیب زیادی نمی‌بیند و به همین علت کاربرد آن در محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا می‌رود، منطقی و مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر ساخت کابینت، از این ترکیب در ساخت مبلمان، میز و صندلی، دکور و کف‌سازی اتاق‌ها نیز استفاده می‌شود. ام‌دی‌اف در برابر حرارت فوق‌العاده مقاوم و عایقی مناسب در برابر صدا است. هرچند در ساخت ام‌دی‌اف از برخی مواد شیمیایی استفاده می‏شود که مانند فرمالدیید ممکن است مقداری آلودگی هوا به همراه داشته باشد اما چون در ساخت آن از ضایعات دور ریختنی چوب استفاده می‌شود، به جلوگیری از قطع درختان و همچنین به پاکیزگی محیط زیست نیز کمک زیادی می‌کند. در اغلب کشورها، ساخت ام‌دی‌اف به این خاطر که نوعی بازیافت مواد دورریختنی را به دنبال دارد طرفداران زیادی دارد و مردم و دوستداران محیط زیست از این صنعت حمایت می‏کنند.

مضرات ‌ام‌دی‌اف:


آنچه ام‌دی‌اف را کمی برای سلامتی خطرناک می‌کند فرمالدیید به کار رفته در رزینی است که ذرات چوب را به یکدیگر می‌چسباند. از این رو سازمان‌های استاندارد و فعالان ایمنی و بهداشت کار، به سازندگان این ترکیبات توصیه می‌کنند از مقدار کمتری فرمالدیید در رزین‌ها استفاده کنند. فرمالدیید ماده‌ای به شکل گاز یا مایع و بدون رنگ همراه با بوی تند شبیه به بوی ادویه‌جات است. فرمالدیید خالص در ۵۰ درجه سانتی‌گراد آتش می‌گیرد و بخارات آن می‌تواند باعث انفجار شدیدی شود.
فرمالدیید موجب اختلالات دستگاه تنفسی، بروز آسم، سرطان بینی و یا سرطان‌های دیگر در افرادی که با این ماده تماس دارند، می‌شود. این ماده در صورتی که روی پوست دست و صورت بریزد موجب خوردگی و آسیب شدید به پوست می‌شود.
هرچند مقدار فرمالدیید به کار رفته در ساخت ام‌دی‌اف به اندازه‌ای نیست که باعث نگرانی زیادی شود اما بخار شدن فرمالدئید به کار رفته در آن می‌تواند هوای خانه را آلوده کند و موجبات برخی از اختلالات تنفسی را به‌خصوص در کودکان فراهم آورد. مهندسین چوب، برای پوشاندن سطح ام‌دی‌اف از لایه‌هایی زیبا که عمدتاً از جنس وینیل هستند، استفاده می‌کنند.
این ترکیبات نیز با بخار شدن می‌توانند موجبات آلودگی هوای خانه را فراهم کنند و اختلالات تنفسی خفیفی را در افراد و به‌خصوص کودکان و سالمندان به وجود آورند.

‌ام‌دی‌اف مقاوم در برابر رطوبت:


تولید ‌ام‌دی‌اف مقاوم در برابر رطوبت بیشتر برای استفاده در محیط با رطوبت نسبی محیط حداکثر 80% بوده و با بهبود چسب اوره فرمالدئید معمولی مورد استفاده در تولید ‌ام‌دی‌اف یا استفاده از یک چسب ضد رطوبت جایگزین انجام می‌شود. تمام خصوصیات مثبت MDF معمولی در این نوع تخته‌ها به اضافه استحکام طولانی‌تر و تغییر ابعاد کمتر در اثر رطوبت وجود دارد. موارد استفاده ‌ام‌دی‌اف مقاوم در برابر رطوبت عبارتند از مبلمان، حمام و دستشویی، کابینت دور ظرفشویی، کف پوش‌ها، پنجره‌ها، پله‌ها، پروفیل‌های خاص و...

‌ام‌دی‌اف مقاوم در برابر آتش:


برای این منظور می‌توان ‌ام‌دی‌اف را با پوشش‌های ضد آتش پوشاند یا مواد و نمک‌های خاص ضد آتش تیمار کرد، ولی بهترین راه اضافه کردن مواد ضد آتش در حین پروسه تولید است. موارد مصرف این نوع تخته‌ها عبارتند از پوشش دیوارها، پارتیشن‌ها، قفسه فروشگاه‌ها و...
بدلیل ساختار یکنواخت همگنی که دارد به راحتی ابزار کاری شده و تهیه پروفیل و برش کاری براحتی و بدون اتلاف و خرابی امکان پذیر است. همچنین به واسطه داشتن سطح بسیار صاف و صیقلی قابلیت روکش کاری و رنگ شدن خوبی دارد. در برابر رطوبت، پوسیدگی و همچنین خوردگی توسط حشرات از جمله موریانه کاملا مقاوم است. طول عمر بیشتری داشته و در برابر تغییر شکل و خمیدگی و پیچش مقاوم بوده از خاصیت ضد صدا Acoustic برخودار است. ضمن اینکه ‌ام‌دی‌اف در ضخامت پایین (۵/۲mm) نیز قابل تولید می‌باشد.
از کاربردهای ‌ام‌دی‌اف نازک یا Thin MDF می‌توان استفاده در صفحات پشتی کابینت‌ها، پنل چهارچوب در، پارتیشن‌بندی و مصارف جدید در صنعت کفش سازی، قسمت‌های داخلی وسایل نقلیه، اسباب بازی‌ها، تیغه‌های فن‌های برقی و مدارهای برقی نام برد.
از کاربردهای ‌ام‌دی‌اف ضخیم یا Thick MDF علاوه بر ساخت اثاثیه و مبلمان، استفاده در ساختمان سازی و ساخت ستون‌ها و آرک‌های داخل ساختمان است. این نوع کاربرد به واسطه مقاومت ‌ام‌دی‌اف در برابر خمیدگی، پیچش و قدرت نگهداری پیچ، عملی است.

از جمله خصوصیاتی که باعث ایجاد کاربردهای متنوع (ام.دی.اف) شده عبارتند از:


• خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بالا
• دامنه وسیع دانسیته (وزن مخصوص)، ضخامت و ابعاد ‌ام‌دی‌اف قابل تولید
• قابلیت ابزار خوری، ماشین‌کاری و سنباده زنی
• سطوح صاف و متراکم
• قابلیت شکل پذیری و لبه‌های صاف
• عدم وجود معایب چوب
• پروفیل دانسیته یکنواخت و همگن
• قابلیت انجام رو سازی‌های مختلف همچون انواع روکشی‌های چوبی و غیر چوبی، رنگ آمیزی و غیره
• پایداری ابعاد و مقاومت به فشرده شدن
• زیبایی ظاهری، طبیعت ملایم و ظریف و حالات شبیه به چوب
• قیمت مناسب

منبع: choobchin-co.com 

مبلمان اتاق خواب ، سرویس خواب

  • سرویس خواب آرنا