سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۳۰
تیر

راهنمای جامع خرید تخت خواب و سرویس خواب مناسب

 

 

راهنمای جامع خرید تخت خواب مناسب

بیشتر افراد نزدیک به ثلث عمر خود را روی تخت خواب سپری می کنند بقیه ساعات عمر نیز به شدت تحت تاثیر همان ثلثی است که در خواب هستند . زیرا کسانی که شب خواب راحتی ندارند در روز نیز شادابی لازم را برای انجام کارهای روزانه ندارند . بنابراین توصیه می کنیم قبل از خرید تخت خواب مقداری راجع به آن تحقیق کنید و دایره علم خود را در مورد آن گسترش دهید . به طور کلی تخت خواب ها از لحاظ کاربرد به سه دسته یک نفره دو نفره و دو طبقه تقسیم می شوند . 

تخت خواب یک نفره برای کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان مجرد مناسب است . تخت دو طبقه نیز برای کسانی مناسب است که اتاق خواب کوچکی در اختیار دارند و در عین حال می‌خواهند دو فرزندشان از یک اتاق خواب استفاده کنند تخت خواب های دو طبقه صرفه جویی بسیار مناسبی در فضای اتاق خواب ایجاد می کنند . تخت خواب دو نفره همچنان که از اسمش پیداست برای متاهلین مناسب است .

همچنین تختها از لحاظ جنس نیز به سه دسته کلی تقسیم می شوند . تختخواب های چوبی, فلزی و ترکیبی از چوب و فلز .

 

بررسی امکانات و نیازها قبل از خرید تخت خواب

 

قبل از آنکه در مورد ویژگی های یک تختخواب خوب و خرید آن صحبت کنیم بهتر است ابتدا به نیاز ها و امکانات خود توجه کنیم . اول اینکه آیا تختخوابی که می خواهیم خریداری کنیم برای یک شخص مجرد است برای یک بزرگسال, نوجوان, یا یک نوزاد است ؟ یا اینکه یک زوج می‌خواهند از آن استفاده کنند ؟ آیا یک دختر میخواهد از تخت استفاده کند یا یک پسر ؟

دوم اینکه چه مقدار هزینه می توانیم برای آن کنار بگذاریم ؟

و سوم اینکه چقدر فضا در اختیار داریم تا تخت خواب را در آنجا قرار دهیم ؟

تخت خواب چوبی یا فلزی ؟

در صورتی که از لحاظ مادی مشکلی ندارید بهتر است به سمت تختخواب های چوبی بروید زیرا تختخواب های چوبی ضمن داشتن استحکام کافی از زیبایی خاصی برخوردارند و می توان به راحتی آنها را با محیط اتاق خواب ست کرد اگر علاوه بر بحث مادی از لحاظ فضا نیز مشکلی ندارید بهتر است یک سرویس خواب سفارش دهید . سرویس خواب می تواند شامل اجزای زیادی باشد اما به طور کلی اجزای آن عبارت است از تخت خواب, پاتختی, کمد و دراور .اما کلا در مورد تختهای چوبی جنس بکار رفته بسیار پراهمیت است دقت کنید که در ساخت آن از لترون یا ام دی اف های ارزان قیمت استفاده نشده باشد .

اگر از لحاظ مادی آزادی عمل زیادی ندارید بهتر است به سراغ تخت خواب های چوبی-فلزی بروید تخت خواب های چوبی-فلزی ضمن داشتن استحکام از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر از تختخواب های چوبی هستند . در بازار ایران تخت خواب های چوبی-فلزی نیز در انواع یک نفره, دو نفره و دو طبقه موجود هستند . یادآور میشویم تخت خواب های دو طبقه غالباً تنها از جنس چوب نیستند زیرا در این نوع از تخت خواب ها نیاز به استخدام به شدت ملموس است مگر اینکه تخت خواب دو طبقه برای نوزاد ها استفاده شود خانواده هایی که دوقلو دارند و می خواهند دوقلوهای خود را در یک اتاق خواب قرار دهند همچنین اتاق خواب آنها فضای کافی ندارد بهتر است از تخت خواب های دو طبقه چوبی استفاده کنند .

و در انتها در صورتیکه میخواهید برای خوابگاهها یا سرباز خانه ها تخت خریداری کنید بهتر است تختهای تمام فلز را که  در بازار معروف به فرفورژه هستند خریداری نمایید زیرا دارای حداکثر استحکام هستند و به خوبی از عهده یک فضای خوابگاهی بر میآیند .

تخت پسرانه و دخترانه

در خرید تخت خواب پسرانه یا دخترانه میبایست تفاوتهایی قاءل شد . پسران غالبا جنب و جوش بیشتری دارند پس استحکام تخت بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد . ولی برای دختران بیشتر به رنگ و مدل و زیبایی تخت خواب توجه می شود رنگ تخت خواب را با دکوراسیون اتاق خواب ست کنید . دختران خود می توانند با سلیقه ای که دارند دکوراسیون اتاق خود را تکمیل کنند و تخت خواب را با سلیقه خود انتخاب کنند ولی اگر فرزند پسر دارید معمولا باید خودتان دست بکار شوید و دکوراسیون اتاق را با توجه به روحیات و سلیقه فرزندتان بچینید .

 

 

سرویس خواب آرنا

 

منبع:  https://www.khabaronline.ir/

مبلمان اتاق خواب ، سرویس خواب

  • سرویس خواب آرنا
۲۹
تیر

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

تخت خواب

 

 

در بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی برای ایجاد یک دکوراسیون لوکس و مدرن می دانیم که ویژگی ها و خصوصیاتی برای اینکه سبک مدرن را در خانه ایجاد کنیم باید رعایت کنیم. سبک مدرن سبک است که به سادگی و عملکردی بودن شهرت دارد. یعنی احساس راحتی کردن افراد در خانه اولویت اول کار بازسازی منزل است و هر عاملی که باعث می‌شود انسان در این فضا احساس آرامش و راحتی داشته باشد در کمال سادگی و کارایی در جای درست خود قرار می‌گیرد و همه وسایل اضافی و شلوغ از این محیط ها دور می شود. برای ایجاد این سادگی‌ها در بازسازی ساختمان سبک مدرن از فرم های ساده و با خطوط صاف و تمیز استفاده می‌کنیم و از فرم های منحنی خشن و نامطلوب برای آن استفاده نمی کنیم. رنگ متریال نورپردازی مبلمان و چیدمان آن از جمله عواملی هستند که در سبک مدرن دارای ویژگی هایی است که می تواند فضای راحت و مدرن را دکوراسیون داخلی منازل برای ما به وجود آورد. حال این ویژگی‌ها و شرایط دکوراسیون مدرن در اتاق خواب ها نیز باعث به وجود آمدن اتاق های ممتاز و جذاب شده اند.

 

 رنگ اتاق خواب مدرن

 

 یکی از ویژگی‌های سبک مدرن برای اتاق خواب ها این است که برخلاف ساعت های دیگر شما محدودیتی در انتخاب رنگ برای اتاق خواب تان ندارید و می توانید از هر رنگی متناسب با سلیقه خود اما با توجه به هارمونی رنگی و ترکیب رنگهای مناسب استفاده کنید و به. اگر شما خواهان فضایی شاد و پر انرژی برای اتاق خواب تان هستید استفاده از رنگ های روشن و طیف های رنگی نارنجی ، قرمز و زرد پیشنهاد می شود اما همانطور که گفته شد این رنگ ها باید با ترکیب های رنگی مناسب خود در فضا قرار گیرند تا حجم زیاد این رنگ ها باعث تو ذوق زدگی نشود. همچنین برعکس این مورد اگر می خواهید اتاق خوابی آرام و ملایم را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ‌های خنثی مانند سفید بژ کرم طوسی و ... است که می توانند اتاق خوابی مدرن را برای شما به وجود آورند. همچنین برای ملایم تر شدن بیشتر فضا می توانید از طیف های رنگی ملایم و کم رنگ آبی ، صورتی و بنفش استفاده کرد.

 

 کف اتاق خواب

 

 برای کف اتاق ها به سبک مدرن استفاده از کفپوش های چوبی می تواند گزینه مناسبی باشد با توجه به اینکه تنوع این متریال انواع سبک های مدرن چوب را برای استفاده در فضاهای مختلف مسکونی ، دکوراسیون اداری و تجاری فراهم کرده است افراد با راه رفتن بر روی این کفپوش های چوبی احساس خوشایندی را کسب می‌کنند. ضمن اینکه گرمای فوق العاده راه به محیط می دهند ، در کنار این کفپوش های چوبی استفاده از فرشهای مدرن و زیبا می تواند جلوه دیگر به اتاق خواب بدهد.


 مبلمان اتاق خواب مدرن

برای انتخاب مبلمان اتاق خواب تان باید به این نکته توجه کنید که چه چیزی مورد نیاز شما است و از حضور وسایل اضافی که صرفاً جنبه تزیینی دارند پرهیز کنید. اگر فردی هستید که از کتاب خواندن در اتاق خواب روی تخت لذت می‌برید ، می‌توانید کتابخانه شیک به وسیله شلف ها و قفسه ها برای خودتان ایجاد کنید که فضایی شیک را برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان ایجاد می‌کند. حضور صندلی و میز برای انجام کارهای شخصی ، کمد دیواری برای ذخیره و نگهداری لباس ها و وسایل و حضور عناصری مانند آینه در ابعادی که خودتان مد نظر دارید و البته از همه مهمتر تختخوابی که می خواهید برای اتاق خواب تان استفاده کنید ، از مبلمان ضروری و عناصر مهم در اتاق خواب های مدرن است. حضور گل و گیاه در قسمت هایی از اتاق خواب می تواند طراوت و تازگی را برای اتاق خواب مدرن شما ایجاد کند.

 

سرویس خواب مدل 197

مبلمان اتاق خواب ، سرویس خواب

  • سرویس خواب آرنا
۲۳
تیر

 اتاق خواب مستر چیست؟

 

پیش از اینکه به سراغ موضوع اصلی برویم که اتاق خواب مستر چیست و یعنی چه بهتر از ابتدا شروع کنیم و اینکه چرا اصلاً چنین اتاقی ایجاد شد. درن قرن است که سبک زندگی افراد نسبت به قرن پیش تفاوت‌های فراوانی یافته است. اگر در قرون سابق هر چند سال یک اختراع و اکتشاف انقلابی رخ می‌داد و اکنون شاهد انقلاب‌های بزرگی هر چند سال یک بار هستیم که هر یک به نوبه خود سبک زندگی بشر مدرن را به شدت دستخوش تحول می‌کنن سالها پیش سبک زندگی خانواده‌های ما پدر و مادرهای ما و اجدادمان تفاوت های اساسی با سبک زندگی ما داشت. سال هایی که عمده فعالیت افراد در کنار هم و به صورت گروهی بود و چیدمان فضاهای خانه به نحوی انجام می‌شد که بتوانند این همزیستی را پوشش دهند.

 

 سالن های بزرگ با پنجره های فراخ رو به حیاط همچون باغ خانه های ویلایی این امکان را در اختیار خانواده‌ها قرار می داد تا گرد هم جمع آمده و اوقات خود را به اشتراک بگذارند. با عوض شدن نسل ها و تغییرات عادت ها رفتارها و سبک زندگی خانواده ها این نوع دکوراسیون اتاق دیگر پاسخگوی نسل جدید نبود. نسلی به دنبال انزوای بیشتری بود و مکانی را  میجست که بتواند بخشی از زمان ارزشمند خود را با خویشتن خویش سپری کند.

 

از این رو معماری داخلی رو به محبوبیت گذاشت و طراحی های متنوع و متعدد خانه ها برند های بی شماری از دکوراسیون داخلی را به بازار معرفی کردند. اتاق های چند خوابه دقیقاً حاصل همین تحول هستند اتاق خواب مستر نیز که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن می پردازیم ماه عسل طراحی فضای کاملاً مجزا ، مستقل و منحصر به فرد در یک خانه برای خواب است.

 

 بشر مدرن ، نیاز های مدرن و اتاق خواب مدرن ؟ !

 

نسل جدید بنا به دلایلی تنهایی را به بودن مداوم در کنار خانواده ترجیح می‌دهد. بر عکس پدربزرگ ها و مادربزرگ هایمان که دوست داشتند به هر بهانه ای فامیل و همسایه و آشنایان را در حیاط بزرگ خانه گرد آورده و از هیاهوی به وجود آمده لذت ببرند ، نسل امروز سعی می‌کند فاصله خود را حتی با اعضای درجه اول خانواده نیز حفظ کند.

این تحول شگرف در سبک زندگی ، باعث شده است تا خانه های پر رفت و آمد گذشته با  نشیمن های بزرگ و باشکوه جای خود را به خانه ها و آپارتمان های چندین و چند خوابه بدهند.

تغییری که شاید زمزمه های شبانه خواهر های خانه و خنده های ریز ریز کی برادر ها را از آنها ربوده است اما به نظر می‌آید انتظارات بشر مدرن را برآورده ساخته است. اینکه اتاق خواب مستر چیست را می‌توان در همین بخش متوجه شد ، این همان اتاقی است که تمایل بیشتری برای حضور در آن نداریم و بیشتر وسایل مورد نیاز مان را آنجا قرار دادیم.

 

ویژگی ها و عکس اتاق خواب مستر

اتاق خواب یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت های خانه یا ویلا برشمرد. بخشی از خانه که قرار است لحظات آرام و مرفه ای را برای ساکنینش رقم بزند. به همین علت نیز به نحوی طراحی می شود که بتواند هم از نظر ظاهری و دکوراتیو و هم از نظر کارایی ، انتظارات ساکنین را برآورده سازد.

 

سرویس خواب

 

سرویس خواب

 

سرویس خواب

 

سرویس خواب

 

سرویس خواب

 

ویژگیهای ممتاز اتاق خواب مستر چیست

1- ویوی ممتاز از محیط بیرون

اغلب و اتاق خوابهای مصر به گونه‌ای طراحی می‌شوند که ویدیوی خوبی نسبت به محیط بیرون از خانه داشته باشند. استفاده از پنجره های بزرگ و پرده های نازک ، این امکان را به طراحان می دهد تا به ویژه در مورد ویلاهایی با  باغ های سرسبز و چشم‌نواز ، دست بازی برای هنرنمایی داشته باشند.

 

2- متراژ بالا

با توجه به اینکه یک اتاق خواب همسر قرار است بسیاری از امکانات رفاهی مورد نیاز را دارا بوده و محیط دلبازی برای ساکنینش باشد ، اغلب در متراژ ها به مراتب بالاتری نسبت به اتاقهای دیگر ساختمان طراحی و ساخته می شود. ضمن اینکه اغلب برای این قبیل اتاق ها  فضایی نیز به عنوان تراست در نظر گرفته می شود.

3- برخورداری از امکانات و تجهیزات زندگی

بسیاری از اتاق خوابهای مستر به اغلب امکانات و تجهیزات رفاهی و لوکس مجهز هستند. سرویس بهداشتی و حمام در این اتاق‌ها به اضافه تلویزیون مبلمان نشیمن سرویس کامل خواب،  سرویس خواب مدرن لوازم دکوری و غیره که اولین ملزومات یک اتاق خواب مستر هستند.

این در حالی است که برخی از اتاق خوابهای مستر لوکس و مدرن به زبان‌های مدرن و جکوزی سیستم های صوتی فوق حرفه ای برای گوش دادن موسیقی ، کتابخانه و شاید حتی صندلی را که مجهز شده‌اند. این یعنی یک اتاق به کیفیت یک خانه مدرن لوکس و کامل که قرار نیست صرفاً محیطی برای خواب باشد.

اتاق خواب مستر تعریف دقیقی از یک اتاق خواب بزرگ برای زندگی است. گوش دادن موسیقی ، خوردن یک فنجان قهوه در کنار همسر، تماشای زیبایی ها از پنجره ، خواندن یک کتاب و هر چیزی که ممکن است به شما احساس آرامش و خوشبختی بدهد.

 

4-فضای کافی برای لوازم و امور شخصی

 

اتاق خواب مستر چیست در پاسخ به این سوال باید گفت که محیطی برای استراحت و خواب ، تماشای تلویزیون ، خواندن کتاب و کارهای روزمره از این دسته محلی برای نگهداری لباس‌ها و لوازم شخصی ما نیز خواهد بود. به ویژه که اغلب خانم ها عاشق فضای بزرگ و مجهز برای چیدن لباس ها و کفش های خود هستند.

 

طبیعتاً بانویی که قصد و در یک اتاق خواب مستر لوکس ساخته می‌شود ، لوازم و لباس های زیادی با خود به این آورده استو این لباس‌ها و لوازم ، نیاز به فضایی برای نگهداری نظم‌دهی و ویترین هستند. در اختصاص دادن فضای مجزا در یک گوشه از اتاق به این امر این نیاز مهم خانم ها نیز به خوبی پاسخ داده شده است.

 

مبلمان اتاق خواب ، سرویس خواب

  • سرویس خواب آرنا
۲۱
تیر
  • سرویس خواب آرنا
۱۶
تیر
  • سرویس خواب آرنا
۱۶
تیر
  • سرویس خواب آرنا
۱۰
تیر

سرویس خواب مدل 203 شرکت آرنا

 

سرویس خواب آرنا

 

سرویس خواب مدل 203

 

متریال:

 

MDf، پارچه ترک 
 

ریل و یراق آلات خارجی

جهت اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با شماره 09123581536 تماس حاصل فرمایید.

مبلمان اتاق خواب ، سرویس خواب

  • سرویس خواب آرنا
۱۰
تیر

 

سرویس خواب مدل 204 شرکت آرنا

 

 

 

سرویس خواب آرنا

 

سرویس خواب مدل 204 :


متریال:


MDf ، آینه ، پارچه ترک
ریل و یراق آلات خارجی

جدیدترین مدل شرکت آرنا

 

برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با شماره 09123581536 تماس حاصل فرمایید.

مبلمان اتاق خواب ، سرویس خواب

  • سرویس خواب آرنا
۰۳
تیر

ارتفاع مناسب یک تخت خواب استاندارد

یک تختخواب استاندارد نباید مماس با زمین باشد هرچند باز بودن زیرک شما را مجبور می‌کند تا مدام آن را تمیز کنید اما لبه های مناسب مانع از گردش هوا می‌شود.  برای سهولت در تمیز کردن زیرساخت خواب سعی کنید تخت انتخاب کنید که دسترسی به قسمت زیرین آن آسانتر باشد. 


 بهترین زاویه که هنگام نشستن روی تخت باید بین زانو و ران ایجاد شود ۹۰ درجه است به طوری که کف پاها در تماس کامل با کف زمین باشد و زانوها قائم بر بدن باشند.

 از این رو ارتفاع مناسب برای یک تختخواب استاندارد برای یک فرد بالغ بین ۳۵ تا ۴۰ سانتی‌متر است و اندازه‌های کمتر و بیشتر از آن دردسرآفرین خواهد بود،اگر ارتفاع کمتر از این میزان باشد هنگام نشستن روی لبه تخت ها کاملاً جمع شده و زانوها بالا می آیند که سبب ایجاد احساس ناخوشایندی به خصوص در افراد قد بلند میشود.

ولی مساله به همین جا ختم نمی شود و شما برای بلند شدن و دراز کشیدن روی تخت با سختی مواجه خواهید شد ضمن آنکه مرتب کردن تخت های کوتاه سخت و خسته کننده است.

عکس این موضوع نیز صادق است و اگر ارتفاع تخفیف از این اندازه باشد ضمن خطر آسیب دیدگی در صورت افتادن از روی تخت نشستن روی آن راحت و بالا و پایین رفتن از آن به خصوص برای افراد قد کوتاه مشکل خواهد بود.

بهترین راه برای حصول اطمینان از ارتفاع مناسب تخت نشستن روی آن است که معمولاً از طرف فروشندگان مانعی ندارد.

ارتفاع مناسب برای یک تختخواب استاندارد بین ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر است و اندازه هایی کمتر و بیشتر از آن دردسر آفرین خواهد بود.

ارتفاع مناسب تخت کودک:

ارتفاع استاندارد تخت خواب کودک بر اساس سن او متفاوت خواهد بود اما معمولا ارتفاع آن بین ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر متغیر است و ویژگی زاویه قائم در این بخش نیست می‌کند ، اما در نظر داشتن این نکته کودک شما در حال روشن است نیز ضروری است اگر تخت را برای نوزاد خود تهیه می کنید علاوه بر داشتن محافظ در کنار تخت به این مسئله که بعد از مدتی مجبور به تعویض تخته توجه کنید. تا زمان بزرگ شدن نوزاد دارای نرده های محافظ است و پس از آن قابلیت جدا شدن را دارد. نکته دیگر ارتفاع تخت است که قابلیت تنظیم شدن دارد و با افزایش سن و قد کودک می توان ارتفاع آن را افزایش داد.

علاوه بر این موارد اگر میانگین قد کودک شما متناسب به سن و نیست برای ارتفاع تخت مشکل نخواهید داشت ، علاوه بر آنکه اگر کودکتان در تختخواب تحرک بیشتری از حد دارد و امکان سقوط از روی تخت وجود دارد ضمن استفاده از محافظ می تواند ارتفاع آن را به حداقل ممکن برسانید. 
یک تختخواب چند منظوره از سن نوزادی تا نوجوانی قابل استفاده است.


ارتفاع مناسب تخت خواب دو طبقه

تخت های دوطبقه معمولاً برای اتاق کودکان و نوجوان و در صورت نبود فضای کافی برای دو تختخواب مجزا استفاده میشودو از دو تخت یک نفره تشکیل شده اند که روی هم تعبیه می شوند.

ارتفاع این نوع خطا حدوداً بین ۷۵ تا ۱۷۰ سانتیمتر متغیر استو ارتفاع بین دو طبقه آن چیزی بین ۳۷۹۸ سانتیمتر است البته استفاده از این تخت ها برای کودکان زیر ۶ سال این مدل دارای محافظ نیز نمی تواند امنیت کامل کودک شما را تامین کند و توصیه نمی شود.


سرویس خواب مدل 192 شرکت آرنا سرویس خواب مدل 191 آرنا سرویس خواب مدرن 195 سرویس خواب مدرن مدل 193

مبلمان اتاق خواب ، سرویس خواب

  • سرویس خواب آرنا