سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

همه ما دوست داریم تا خانه‌ای شیک داشته باشیم و بدون شک یکی از زیبایی‌های یک خانه شیک گل‌ها و گیاهان موجود در خانه است؛ اما نکته‌ای که همواره مورد کم توجهی قرار می‌گیرد عدم استفاده گل و گیاه در اتاق خواب است. زیبا شدن خانه و به خصوص اتاق خواب کار دشواری نیست، با این حال استفاده از گل و گیاهان سرسبز در اتاق خواب این زیبا سازی را راحت‌تر و جذاب‌تر می‌کند. اما بخش دیگری که باعث می‌شود گل‌ها یا گیاهان را به اتاق خواب راه دهیم ایجاد آرامش است. در ادامه این مطلب با توکامگ و فواید استفاده از گل و گیاه طبیعی در اتاق خواب همراه باشید.

گل و گیاه در اتاق خواب و نکات مهم نگهداری از آن‌ها | توکامگ

بررسی استفاده از گل و گیاه در اتاق خواب از منظر دکوراتیو بودن

همواره در هر خانه‌ای وقتی از گل و گیاه به عنوان یک عنصر جاندار در بخش تزیینی و زیبایی اتاق‌ها استفاده می‌کنید، به نوعی روح و حیات را در درون محیط خانه خود جریان بخشیده‌اید. مثال واضح آن را در کارهایی که  در پیاده سازی روش‌های فنگ شویی در دکوراسیون خانه با مقاومت بسیار و با ضریب موفقیت کم می‌بینید به کمک گیاهان و گذاشتن گل در اتاق خواب و سایر قسمت های خانه به خوبی می‌توانید اجرایی کنید. پس هرگز نباید گلها و گیاهان را دست کم بگیرید. جانمایی و انتخاب یک مکان مناسب برای گل و گیاه در اتاق خواب کاری است که نیاز به تجربه و حوصله زیادی داشته و از طرفی ممکن است با آزمون و خطا پیش برود تا به نتیجه ایده آل نزدیک شود.

موضوع دیگری که وجود گل و گیاهان طبیعی در اتاق خواب را توجیه می‌کند ایجاد حس آرامش و تصفیه آلودگی‌های موجود در هوای اتاق است. شب‌هایی را تصور کنید که بی خوابی به سراغتان آمده و با غلت زدن در خواب کاری از پیش نمی‌برید. پس از ساعت‌ها به خواب رفته و هنگامی که صبح با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار می‌شوید خسته و سست باید روز را شروع کنید که باعث می‌شود انرژی و بهره وری شما در روز به شدت کاهش یابد. با انتخاب گل‌های مناسب برای اتاق خود نه تنها روح و روان خود را از زیبایی آنها سیر می‌کنید بلکه ضمن ایجاد حس آرامش برای فضای خواب خود به تصفیه هوای این محل نیز کمک کرده‌اید. از طرفی کاهش استرس و ایجاد اکسیژن بیشتر در هوا باعث خواهد شد که سریع‌تر و عمیقتر  به خواب بروید.

 

گل و گیاه در اتاق خواب و نکات مهم نگهداری از آن‌ها | توکامگ

با همه این تفاسیر اگر بخواهیم بهترین نقاط یا نقطه‌ای را برای استقرار گل و گیاه و گلدان در اتاق خواب مشخص کنیم باید موارد زیر را در نظر بگیریم:

رعایت فاصله

هنگامی‌که قصد کردید از گل و گیاه در اتاق خواب خود استفاده کنید، باید توجه داشته باشید که با رعایت فاصله گلدان‌ها از تخت از مشکلات بعدی جلوگیری کنید. مشکلاتی که ممکن است در این بین به وجود بیاید اعم از برخورد با گلدان و افتادن گل یا گیاه، برخورد با گلدان و شکسته شدن گلدان و از بین رفتن گیاه، به خصوص آن‌هایی که در آب نگهداری می‌شوند و ریشه آن‌ها نباید با هوا در تماس قرار بگیرد. ایجاد آلرژی‌های فصلی برای افراد حساس به گل و گیاه در بعضی از فصول سال، انتقال میکروب یا باکتری‌های گلدانی به محیط خواب و استراحت، امکان انتقال موجودات یا حشراتی که در گلها یا گیاهان زندگی می‌کنند و مواردی متعددی از این دست از پیامدهای عدم رعایت فاصله مناسب گل و گیاه در اتاق خواب با محیط خواب شما خواهد بود. در بحث رعایت فاصله هنگام استفاده و گذاشتن گل در اتاق خواب، اگر گیاه یا گیاهانی متعدد را در یک اتاق نگهداری می‌کنید با نزدیک کردن آنها به یکدیگر علاوه بر پرپشت نشان دادن پوشش گیاهی و زیباتر شدن محیط امکان آبیاری راحت‌تر و هم چنین عدم اشغال فضای اضافی را از بین خواهید برد. به منظور دریافت نور مناسب خورشید برای گل و گیاه در اتاق خواب فاصله مناسب با ورودی‌های نور آفتاب را تنظیم نمایید تا گیاهانی شاداب در خانه داشته باشید. البته با توجه به اینکه ممکن است نور کافی به اتاق خوابتان نرسد، می‌توانید از گل های آپارتمانی سایه دوست استفاده کنید.

 

گل و گیاه در اتاق خواب و نکات مهم نگهداری از آن‌ها | توکامگ

ارتفاع گلها در اتاق خواب

برای اینکه گل و گیاه در اتاق خواب در محل درست خود جای بگیرند، بهترین نقاط مکان‌های هستند که با قرار گرفتن در ارتفاع مناسب یک دید مناسب از خود به نمایش بگذارند و هم فضای غیر ضروری در اتاق اشغال نکنند. راهکار صحیح استفاده از گلدان‌های رو میزی خلاقانه و مینیاتوری است که با گل‌های زیبا و کوچک حس مینیمال بودن نیز به اتاق می‌دهند، مورد بعدی استفاده از چهارپایه‌های مخصوص نگهداری گلدان‌ها است که علاوه بر اینکه یک دکوراتیو زیبا محسوب می‌شود، می‌توان تعداد گل‌های بیشتری بر روی آنها قرار داد، روش دیگر آویزان کردن گلدان‌ها از سقف است. این روش که دیدن آن ما را به یاد خانه‌های قدیمی و حیاط‌های پر گل و گلدان می‌اندازد، روشی بسیار کاربردی بوده و برای اتاق خواب‌های کوچک بسیار مناسب است. در ضمن روش آخر یعنی استفاده از آویزهای سقفی فضای کف اتاق را نیز از آن خواهد کرد.

گل و گیاه در اتاق خواب و نکات مهم نگهداری از آن‌ها | توکامگ

نور گل ها در اتاق خواب

با توجه به این که بسیاری از گل‌ها و گیاه ها به نور خورشید نیاز دارند، باید گل‌ها و گیاهان را در مکانی قرار داد که نور مستقیم به آن‌ها تابیده شود. اگر این امکان برای خانه شما وجود نداشته باشد می‌توانید آن‌ها را در تراس یا بالکن قرار داده و هنگامی که نور کافی جذب کردند آن‌ها را به داخل اتاق منتقل کرد. اما بین این گیاهان، معدود گل و گیاهانی وجود دارد که بی نیاز نور بوده و در محیط بدون نور نیز رشد می‌کنند. این گیاهان که آپارتمانی نیز نامیده می‌شوند برای اینکه رشد بهتری داشته باشند باید در محیطی قرار بگیرند که نور مستقیم آفتاب با آنها تماس برقرار نکند. اما کمی نور غیر مستقیم برای آنها قابل قبول است. این گل‌ها بهترین انتخاب برای خانه‌های آپارتمانی و ادارات هستند تا با وجود خود آرامش و زیبایی را به محیط انتقال دهند.

 

از نظر زیبایی شناختی نیز باید متذکر شویم که نقاط کانونی اتاق بهترین مکان برای قرار گرفتن گل و گیاه در اتاق خواب هستند. کنج اتاق‌ها و کنار پنجره‌ها، هم چنین ایجاد استند گل و گیاه در مرکز یک دیوار لخت از دیگر فضاهایی است که به بهترین شکل ممکن اتاق خانه شما را متأثر از حضور خود می‌کند و می‌توانید گلدان را در آنجا قرار دهید.

نظرات  (۱)

  • علیرضا قاسمی نژاد
  • سلام خسته نباشید..خیلی خوبه در زمینه هنر دکوراسیون کار می کنید .. منم رشته تحصیلیم هنر معماریه اما پیج صفحه شخصی من با هنر دوره..خوشحال میشم به صفحه من سر بزنید و دنبالم کنید .منم دنبالتون می کنم.
    پاسخ:
    سلام سپاس فراوان 
    حتما دنبال میکنم صفحتون رو 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی