سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

سبک های طراحی دکوراسیون داخلی

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

سبک های طراحی داخلی

 

 

 

آیا به دنبال نو کردن سَبک داخلی خانه‌تان هستید؟

نمی‌دانید چه کار کنید؟

از وسایل جدید آشپزخانه گرفته تا بازسازی، استفاده از یک سبک خاص در طراحی داخلی، می‌تواند تلاش‌های‌تان را برای بازسازی، به نتیجه برساند.

 

سبک‌های طراحی داخلی به شرح زیر است:

 

 

اسکاندیناوی

از برف، کوه و فلات کشورهای شمالی الهام‌گیری شده است. این سبک از طراحی داخلی، همواره در حال محبوب شدن است. این سبک بی‌انتها، در اتاق خواب و حمام ،استفاده می‌شود.

به راحتی به خطوط صاف و بسیاری از بافت‌ها فکر کنید. وقت آن است که  به دراز کشیدن جلوی شومینه در یک روز سرد زمستانی فکر کنید...

 

 

سبک اسکاندیناوی

 

 

طراحان داخلی : " همه‌ی ما ظاهر سبک اسکاندیناوی را دوست داریم و برای ما این یعنی نگه داشتن همه چیز به طور ساده و با کیفیت بالا. مثلا داشتن یک پارکت عالی با دیوارهای سفید می‌تواند فوق‌العاده به نظر برسد. استفاده از چوب، بافت و شکل اضافه می‌کند."

 

 

سبک گلچین شده

این سبک، ایده‌ها را از دوره‌ها، سبک‌ها و گرایش‌های مختلف جمع‌آوری کرده است. قوانین را بشکنید، کمی سرگرمی داشته باشید و شخصیت خودتان را به دکوراسیون خانه‌تان تزریق کنید. این چیزی است که سبک گلچین شده نشان می‌دهد.هنوز هم مهم است که در دکوراسیون‌تان تعادل داشته باشید. بهترین طرح‌های داخلی این سبک، ترکیبی از چیزهای قدیمی، جدید ، رنگ‌ها ، بافت‌ها و طرح‌هاست.

 

سبک گلچین شده

 

سبک گلچین شده الزاما به این معنی نیست که هرچیزی را که دوست دارید جمع کنید و هروقت آن را خواستید به سراغش بروید. توجه کنید که کدام قسمت‌ها به هم مرتبط هستند و در کل چگونه با یک اتاق ارتباط برقرار می‌کنند. شما این روش را برای هر سبکی باید انجام دهید اما وقتی این کار اهمیت بیشتری می‌یابد که شما وسایل زیادی را در یک جا جمع کرده باشید. شما نمی‌توانید وسایل زیادی را جمع کنید فقط به این منظور که جلب توجه کنند. آنها باید مشترکاتی باهم داشته باشند. مطمئن شوید که آنها در مقیاس یا رنگ و نصب اینطور هستند و یک ترکیب عالی را به نمایش می‌گذارند.

 

صنعتی

از فولاد و سنگ تا آجر و برنج، کلیت سبک صنعتی در مورد مصالح خام است. از لوازم فلزی یا پارکت‌های الواری برای لطافت توأم با تاثیر، در سبک صنعتی استفاده کنید. آویزهای چراغ‌ها، اغلب به عنوان یک ویژگی در سبک صنعتی شناخته می‌شوند و به طور خاص برای فرو نشاندن سردی فضا، اهمیت دارند. اجازه دهید که پالت رنگی‌تان به سمت متریال‌های خام کشیده شود و یک جلوه‌ی صنعتی صحیحی را نشان دهد.

 

سبک صنعتی

 

 

در سبک صنعتی، هیچوقت نیازی به محافظه کاری و مراقب بودن در خانه تان نخواهید داشت. اما دقت کنید، این جا خانه است نه کارخانه. لایه هایی از پارچه‌ها، منسوجات هنری و قالی را استفاده کنید تا راحتی خاصی را به نمایش بگذارید که برای شما و مهمانان تان، گیرایی داشته باشند. من دوست دارم که یک فرش قدیمی ترکی را با نورپردازی و مبلمان سبک صنعتی، جفت کنم. این تضاد، باعث جذاب شدن آن می‌شود.

 

سنتی

از مد نمی‌افتد. سبک داخلی قدیمی، می‌تواند به صورت خارق العاده ای متنوع باشد. چه دنبال ظاهر زیبا و جذاب باشید یا قدیمی و خاص، اضافه کردن چند وسیله ی قدیمی، می‌تواند کارساز باشد. بهترین فضاهای داخلی با این سبک، باید کمی ظاهر عجیب داشته باشند و این کار با به حداقل رساندن آشفتگی، امکان‌پذیر است. یک کابینت قدیمی راهی عالی برای بهبود فضای داخلی‌تان است که روشی کاربردی است. قفسه‌های باز، شما را علاوه بر خوش سلیقه بودن، خلاق نیز جلوه می‌دهد. می‌توانید بر روی این قفسه‌ها از کتاب‌ها، لوازم و خرده ریزهای قدیمی، استفاده کنید.

 

سبک سنتی

 

بهترین راه برای داشتن یک خانه‌ی جذاب، ترکیب مبلمان جدید با وسایل قدیمی است. بهترین راه برای آمیختن یک سبک قدیمی، این است که به پالت رنگ اولیه ی اتاق‌تان نگاه کنید و چیزی به آن اضافه کنید. بهتر است که از متریال یکسان استفاده نشود، به جای آن، چیزی برجسته، کاملا متفاوت و منحصر به فرد استفاده کنید. 

 

مینیمالیستی

گرایش مینیمالیستی در اوایل قرن 20 ام رخ داد و در بسیاری از جنبه‌های زندگی مدرن، نفوذ کرده است که شامل طراحی داخلی نیز می‌شود. درابتدا تحت تأثیر سادگی طراحی ژاپنی قرار داشت، مینیمالیسم بیانگر این است که کم بودن به معنای زیاد بودن است.

طراحی‌های داخلی مینیمالیستی، به عناصر لازم آن تفکیک شده است. در فضاهای مینیمالیستی، در رنگ صرفه‌جویی کنید. این ایده برای کاهش یافتن یا منحرف شدن از سادگی‌اش نیست. مشکی، سفید و رنگ‌های اصلی، اغلب به عنوان بهترین رنگ‌ها در این سبک شناخته می‌شوند.

 

سبک مینیمالیستی

 

سبک مینیمالیست خلق خانه‌ای سرد، سخت و خالی نیست، بلکه استفاده از شکل‌های ساده و طبیعی و کشش لطیف فضا، با استفاده از حداقل مبلمان و لوازم است.

 

قرون وسطی-مدرن

در دهه ی 50 و 60 میلادی، امریکای پس از جنگ به دنبال این بود که سبک‌های طراحی سنتی را از بین ببرد و آن را به سمت عصری جدید سوق دهد. در نتیجه، سبک مدرن–قرون وسطی به وجود آمد. از مشخصه‌های آن، تمیزی، خطوط ساده، طیف‌های آبی و سبز،‌چوب زیاد و فلزات زنگ زده است. این سبک، یک سبک طراحی با قدرت است. آیا به دنبال راه‌هایی برای پیاده کردن این سبک در خانه‌تان هستید؟

 

قرون وسطی-مدرن

 

 

ساحلی

به صورت سنتی، طراحی‌های داخلی ساحلی، با لوازم کناردریا، وسایل چوبی کهنه و اشکال عمد‌ه‌ی دریایی، احاطه می‌شوند.

امروزه بهترین طراحی‌های ساحلی، بیشتر به سمت معاصر حرکت کرده است. نشانه‌های رنگ‌های ملایم در کنار دریا بدون اینکه چشمتان را بزنند، مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

به مصالح طبیعی ، شیشه و پارچه‌های سفید شادی بخش فکر کنید، ترکیب این‌ها یک پناهگاه ساحلی خاص را خلق می‌کند. ظاهر ساحلی، آرام بخش و ساده است و هنگامی‌که به درستی تکمیل شود، آپارتما‌ن‌تان می‌تواند مانند یک ملک ساحلی به نظر برسد.

 

سبک ساحلی

 

سبک ساحلی کلا سبک و بی‌آلایش است. این حالت را با پالت رنگی الهام گرفته از ماسه، صدف، دریا و آسمان، و با لایه هایی از آبی کم‌رنگ، می‌توانید ایجاد کنید. اگر فضای شما کمبود نور طبیعی دارد، به قرار دادن آینه ای روبروی پنجره فکر کنید.

 

روستیک

       "روستیک" یک لغت فرانسوی‌ست. سبک روستیک در واقع از طبیعت الهام می‌گیرد.

        اساس طراحی داخلی به سبک روستیک استفاده از مواد طبیعی مثل سنگ و چوب است.

       رنگ‌های طبیعی و خنثی در این سبک جایگاه ویژه‌ای دارند.

 

سبک روستیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی