سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

5 گام برای طراحی حرفه ای دکوراسیون اتاق خواب وسرویس خواب

رعایت اصول و قواعد دکوراسیون داخلی اتاق خواب، باعث می شود تا علاوه بر ایجاد محیطی زیبا و شیک، حس آرامش نیز به انسان انتقال داده شود تا خوابی آسوده و بدون استرس داشته باشیم. بنابراین در این مطلب تصمیم گرفته ایم قدم به قدم مراحل دکوراسیون داخلی اتاق خواب را به زبان ساده آموزش دهیم تا مانند طراح های داخلی حرفه ای، اتاق خوابتان را دکوراسیون کنید، با آرنا همراه باشید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

قدم اول برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب: سبک دکوراسیون مورد علاقتان را مشخص کنید

تنوع بالا مواردی مانند رنگ، کاغذ دیواری، تخت خواب، آباژور، رو تختی و دکوریجات باعث می شود که همه ما در انتخاب و خرید هر یک از آن ها برای دکوراسیون داخلی اتاق خوابمان دچار سردرگمی و تردید شویم. از این رو می توانیم با انتخاب سبک دکوراسیون مورد علاقمان، در هنگام خرید و انتخاب اثاثیه اتاق خواب، دنبال وسایل و عناصری با ویژگی های مشخصی باشیم. همان طور که می دانید تعداد سبک های دکوراسیون در سراسر جهان بسیار زیاد است که در مطلبی دیگر به معرفی 19 سبک پرطرفدار آن پرداخته ایم. ولی برای راحتی کار شما و صرفه جویی در وقتتان در ادامه مطلب، دکوراسیون اتاق خواب را با سه سبک بسیار زیبا و پر طرفدار مدرن، کلاسیک و تلفیقی بررسی خواهیم کرد. بنابراین برای شروع کار به صورت کوتاه با هر یک از آن ها آشنا می شویم:

 

- دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک مدرن:

به صورت کلی سبک مدرن جلوه ای ساده و شیک به اتاق خواب می دهد. یادتان باشد که در این سبک وسایل و دکوریجات همگی دارای طراحی ساده هستند و انتخاب آن ها باید به صورت هدفمند و با توجه به کاراییشان انجام شود. همچنین در این نوع دکوراسیون، به ندرت الگو و نقش ها مورد استفاده قرار می گیرند.

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

 


- دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک کلاسیک:

دکوراسیون داخلی کلاسیک معمولا فضایی شیک و لوکس در اتاق خواب به وجود می آورد. در این سبک دکوراسیون رنگ های خنثی کاربرد زیادی دارند و اغلب از مبلمان و اثاثیه باکیفیت و گران قیمت در اتاق خواب استفاده می شود که نتیجه آن، به وجود آمدن اتاق خوابی با جلوه زیبا و با ظرافت است که هیچ زمانی از مد خارج نمی شود و همیشه تازگی خود را دارد.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک


 

 


- دکوراسیون داخلی اتاق خواب به سبک تلفیقی:

اگر علاقه ندارید خودتان را محدود به قوانین و قواعد کنید و می خواهید آزادانه هر وسیله ای که می پسندید را در دکوراسیون اتاق خوابتان استفاده کنید، سبک تلفیقی بهترین انتخاب برای شما است. زیرا این سبک از هیچ قاعده خاصی در دکوراسیون پیروی نمی کند.

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

 

 


- نکته 1: سبک های دکوراسیون دیگری نیز وجود دارند که کمی با سلیقه ایرانی ها فاصله دارد و استفاده از آن ها ممکن است فضایی خسته کننده ای را در اتاق خواب به وجود آورد، بنابراین از توضیح آن ها در این متن صرف نظر کردیم.

- نکته 2: در انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خوابتان، به مدت زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید، دقت کنید. برای مثال با توجه به لوکس و گران بودن سبک کلاسیک، ممکن است این گزینه برای مستاجران به صرفه نباشد و بهتر است که سبک مدرن یا تلفیقی را برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنند.

قدم دوم برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب: انتخاب رنگ و طرح مناسب دیوارها

شاید مهم ترین گزینه و اساسی ترین بخش دکوراسیون داخلی اتاق خواب، انتخاب رنگ دیوار و یا کاغذ دیواری باشد. به یاد داشته باشید، جدا از سبک دکوراسیون مد نظرتان، رنگ های سرد و خنثی بهترین انتخاب برای رنگ اتاق خواب می باشند، زیرا این نوع رنگ ها حس آرامش را به انسان انتقال می دهند و باعث می شوند که خواب آسوده تری داشته باشید.

 

رنگ خنثی دکوراسیون اتاق خواب

<< رنگ خنثی در دکوراسیون اتاق خواب >>

رنگ سرد دکوراسیون اتاق خواب

<< رنگ سرد در دکوراسیون اتاق خواب >>

- نکته 1: پیشنهاد می کنیم که بین رنگ های سرد و خنثی، رنگ خنثی را برای دیوارهای اتاق خوابتان  انتخاب کنید، زیرا این نوع رنگ ها به خوبی با رنگ های متنوع وسایل و دکوریجات دیگر هماهنگ می شوند. بنابراین رنگ خنثی را برای دیوارها در نظر بگیرید و از دیگر رنگ های گرم و شاد که می پسندید، در وسایل و دکوریجات کوچک تر استفاده کنید، زیرا تعویض آن ها راحت تر است.

- نکته 2: رنگ سفید مناسب ترین رنگ برای سقف اتاق خواب می باشد، زیرا فضا اتاق را بزرگ تر جلوه می دهد و در هنگام خواب، ذهن را مشغول نمی کند.

در ادامه با رنگ و طرح های مناسب دیوار در دکوراسیون مدرن، کلاسیک و تلفیقی آشنا خواهید شد:

- رنگ و طرح دیوارهای اتاق خواب در سبک دکوراسیون داخلی مدرن:

در سبک دکوراسیون مدرن، مناسب ترین رنگ دیوار، رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و کرم می باشند. البته ناگفته نماند که یکی از جذاب ترین ایده ها برای این سبک، استفاده از دیوار تاکیدی است. در این حالت سه دیوار به رنگ خنثی نقاشی می شوند و دیوار دیگر به رنگی متضاد و تیره و یا از جنسی متفاوت دکور می شود و تخت خواب جلوی آن قرار می گیرد.

رنگ دکوراسیون اتاق خواب مدرن

<< رنگ خنثی در دکوراسیون مدرن >>

دیوار تاکیدی در دکوراسیون مدرن

<< نمونه ای از دیوار تاکیدی در دکوراسیون مدرن >>

دیوار تاکیدی در دکوراسیون مدرن

<< نمونه ای از دیوار تاکیدی در دکوراسیون مدرن >>

- رنگ و طرح دیوارهای اتاق خواب در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک:

اگر سبک کلاسیک را برای دکوراسیون اتاق خواب خود انتخاب کرده اید، همانند سبک مدرن، از رنگ های خنثی برای دیوارها استفاده کنید. همچنین می توانید کاغذ دیواری هایی با طرح گل کلاسیک و داماسک را در زمینه رنگ خنثی روی دیوارها نصب کنید.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

- رنگ و طرح دیوارهای اتاق خواب در سبک دکوراسیون داخلی تلفیقی:

با توجه به بی قاعده بودن سبک تلفیقی، از هر رنگی می توان برای دیوارها استفاده کرد. با این حال بهتر است برای جلوه بیشتر وسایل و دکوریجات منحصر به فرد موجود در این سبک و همچنین برای داشتن خوابی آسوده تر، از رنگ خنثی برای دیوار اتاق خواب استفاده کرد. ناگفته نماند که یکی از راه های مقرون به صرفه برای طرح دار کردن دیوار در دکوراسیون تلفیقی، نصب پارچه های طرح دار بالای تخت است.

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

قدم سوم برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب: نقطه کانونی ایجاد کنید

با توجه به این که در قدم قبل تاکید کردیم که رنگ های خنثی مناسب ترین رنگ برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب هستند، باید به این نکته اشاره کنیم که برای ایجاد جذابیت در فضای اتاق، باید از عنصری در مرکز اتاق خواب استفاده کرد که با دیگر بخش های دکوراسیون فرق داشته باشد و توجه افراد را به خود جلب کند. دقت کنید که مناسب ترین عناصر در اتاق خواب برای اینکه به عنوان نقطه کانونی مورد استفاده قرار گیرند، تابلو هنری و یا بالش ها می باشند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم:

1. انتخاب تابلو هنری به عنوان نقطه کانونی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

در دکوراسیون داخلی اتاق خواب، تابلوهای نقاشی و هنری را به عنوان نقطه کانونی در بالا تخت نصب کنید.

- تابلو هنری اتاق خواب در سبک دکوراسیون داخلی مدرن:

 تابلوهای مدرن و یا انتزاعی بدون قاب که در آن رنگ های متنوع به کار رفته است، مناسب برای اتاق خواب های مدرن می باشند.

تابلو دکوراسیون اتاق خواب مدرن

تابلو دکوراسیون اتاق خواب مدرن

- تابلو هنری اتاق خواب در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک:

همچنین در سبک کلاسیک می توانید، تابلوهایی با نقاشی قدیمی و کلاسیک با قاب های طرح دار و حکاکی شده چوبی را روی دیوار نصب کنید.

تابلو دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

- تابلو هنری اتاق خواب در سبک دکوراسیون داخلی تلفیقی:

در سبک تلفیقی می توانید از هر نوع تابلو هنری که به آن علاقه دارید، استفاده کنید.

تابلو دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

تابلو دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

2. انتخاب بالش به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

شما می توانید از چندین بالش به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده کنید. در این روش چندین بالش در اندازه های مختلف با رنگ های شاد و طرح های متنوع را روی تخت قرار دهید تا جلوه ای زیبا و با ظرافت در اتاق ایجاد شود. دقت داشته باشید که بهتر است رنگ های استفاده شده در این بالش ها با هم متضاد باشند و همچنین الگوها و نقش های بزرگ تر در بالش های کوچک تر به کار رفته باشد.

بالش دکوراتیو تخت خواب

بالش دکوراتیو تخت خواب

بالش دکوراتیو تخت خواب

بالش دکوراتیو تخت خواب

بالش دکوراتیو تخت خواب

بالش دکوراتیو تخت خواب

بالش دکوراتیو تخت خواب

- نکته 1: ناگفته نماند که بالا تختی برخی تخت ها دارای طراحی بسیار زیبا و ظریفانه ای هستند که می توان از آن ها نیز به عنوان نقطه کانونی در سبک کلاسیک و تلفیقی استفاده کرد.

بالا تختی دکوراسیون اتاق خواب

بالا تختی دکوراسیون اتاق خواب

- نکته 2: در مواردی خاص ممکن است با توجه به نقشه ی اتاق، مجبور شوید تخت را زیر پنجره قرار دهید. در این صورت بهتر است پرده ای با طراحی خاص و رنگ جذاب را خریداری کنید و آن را نقطه کانونی اتاق کنید.

پرده پشت تخت خواب اتاق

قدم چهارم برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب: انتخاب مناسب منسوجات

دقت داشته باشید طیف های رنگی به کار رفته در منسوجات مورد استفاده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب مانند پرده، رو تختی و فرش، باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. بنابراین با در نظر گرفتن هماهنگی رنگ موجود در آن ها، طرح مناسب هر سبک را انتخاب کنید:

- طرح منسوجات در دکوراسیون داخلی مدرن:

پارچه های بدون طرح و یا پارچه هایی با طرح های خطوط و اشکال هندسی ساده، مناسب ترین گزینه برای سبک مدرن در دکوراسیون اتاق خواب می باشند. بنابراین اگر اتاق خوابی با سبک مدرن دارید این طرح ها را برای رو تختی خود در نظر بگیرید. همچنین بد نیست بدانید با توجه به اینکه در سبک مدرن ورود نور طبیعی به داخل فضا نقش بسیار مهمی دارد، معمولا از پرده در این سبک استفاده نمی شود که این کار به طور معمول با فرهنگ ایرانی ها سازگار نیست. بنابراین می توانید برای استفاده حداکثر از نور طبیعی، پرده های لطیف، روشن و بدون طرح را نصب کنید. همچنین پرده های کرکره ای، شید و زبرا نیز گزینه ای مناسب برای این نوع دکوراسیون می باشند.

 

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

<< طرح ساده روتختی در دکوراسیون مدرن >>

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

<< طرح ساده روتختی در دکوراسیون مدرن >>

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

<< طرح ساده روتختی در دکوراسیون مدرن >> 

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

<< به طراحی ساده روتختی و فرش و هماهنگی رنگ آن ها در دکوراسیون مدرن توجه کنید >>

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

<< به طراحی ساده روتختی و فرش و هماهنگی رنگ آن ها در دکوراسیون مدرن توجه کنید >>

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

<< به طراحی ساده روتختی و فرش و هماهنگی رنگ آن ها در دکوراسیون مدرن توجه کنید >>

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

<< به طراحی ساده روتختی و فرش و هماهنگی رنگ آن ها در دکوراسیون مدرن توجه کنید >>

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

<< نمونه ای از پرده شید در دکوراسیون مدرن >>

پرده کرکره ای دکوراسیون مدرن

<< نمونه ای از پرده کرکره ای در دکوراسیون مدرن >>

پرده زبرا در دکوراسیون مدرن

<< نمونه ای از پرده زبرا در دکوراسیون مدرن >>

- نکته: در دکوراسیون مدرن اجباری به استفاده از فرش نیست و می توان از آن در اتاق خواب استفاده نکرد. همچنین ناگفته نماند که پارکت های چوبی یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش کف، در این نوع دکوراسیون می باشند.

- طرح منسوجات در دکوراسیون داخلی کلاسیک:

در دکوراسیون داخلی کلاسیک نیز طرح هایی مانند گل کلاسیک، نقش های راه راه، گل دار، شطرنجی و چهارخانه دندانه ای برای پرده و روتختی مناسب می باشند. همچنین توجه داشته باشید که جنس پارچه رو تختی و پرده، از پارچه های با کیفیت و گران قیمت باشند تا جلوه ای لوکس و تجملی به اتاق دهند. البته ناگفته نماند که فرش های ایرانی مناسب ترین فرش برای سبک کلاسیک می باشند.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

- طرح منسوجات در دکوراسیون داخلی تلفیقی:

در سبک تلفیقی هیچ محدودیتی در انتخاب طرح پارچه ها وجود ندارد و شما می توانید از هر نوع طرحی که می پسندید، در پرده، روتختی و فرش استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

دکوراسیون اتاق خواب تلفیقی

قدم پنجم برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب: انتخاب اثاثیه و دکوریجات

از هر یک از موارد زیر در دکوراسیون داخلی اتاق خوابتان استفاده کنید:

1. انتخاب تخت در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

از تخت خواب هایی با رنگ خنثی و طبیعی در دکوراسیون اتاق استفاده کنید و طراحی های زیر را در سبک انتخابیتان در نظر بگیرید.

- تخت خواب مناسب در دکوراسیون داخلی مدرن:

در سبک مدرن، تخت خواب هایی که با استفاده از خطوط صاف و مستقیم طراحی شده اند و ظاهری ساده دارند را خریداری کنید.

تخت خواب مدرن

- تخت خواب مناسب در دکوراسیون داخلی کلاسیک:

در سبک کلاسیک نیز تخت خواب های چوبی حکاکی شده مجلل و بزرگ بسیار مناسب می باشند.

تخت خواب کلاسیک

تخت خواب کلاسیک

- تخت خواب مناسب در دکوراسیون داخلی تلفیقی:

در سبک تلفیقی نیز می توانید از هر طرح و نوع تخت خوابی که می پسندید، استفاده کنید.

تخت خواب کلاسیک

 

2. انتخاب میز کنار تختی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

از میز کنار تختی با رنگ های خنثی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده کنید. این وسیله اجازه می دهد که به راحتی آباژور، ساعت و گلدانی از گل را روی آن قرار دهید. همچنین به تناسب بین تخت و میز کنار آن دقت کنید و از دو میز در دو طرف تخت برای رعایت تقارن استفاده کنید.

- میز کنار تختی اتاق خواب در دکوراسیون داخلی مدرن:

در سبک مدرن میز کنار تختی بهتر است که دارای طراحی ساده با خطوطی مستقیم باشند.

میز کنار تختی مدرن

میز کنار تختی مدرن

میز کنار تختی مدرن

- میز کنار تختی اتاق خواب در دکوراسیون داخلی کلاسیک:

در سبک کلاسیک نیز میزهای کنار تختی چوبی حکاکی شده بسیار مناسب می باشند.

میز کنار تختی کلاسیک

میز کنار تختی کلاسیک

- میز کنار تختی اتاق خواب در دکوراسیون داخلی تلفیقی:

در سبک تلفیقی نیز با توجه به سلیقتان میزهای کنار تختی را انتخاب کنید.

میز کنار تختی تلفیقی

3. انتخاب آباژور در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

استفاده از آباژور را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب فراموش نکنید. شما می توانید آباژورهای رومیزی را روی میز کنار تخت و آباژورهای پایه بلند را در گوشه اتاق خواب قرار دهید.

- آباژور اتاق خواب در دکوراسیون داخلی مدرن:

در سبک مدرن مناسب ترین آباژور از جنس فلزات براق با طراحی ساده هستند.

آباژور مدرن اتاق خواب

 

آباژور مدرن اتاق خواب

آباژور مدرن اتاق خواب

- آباژور اتاق خواب در دکوراسیون داخلی کلاسیک:

آباژورهای مناسب در سبک کلاسیک، دارای طراح و نقش های قدیمی با ظاهری لوکس و تجملی می باشند.

آباژور کلاسیک اتاق خواب

آباژور کلاسیک اتاق خواب

- آباژور اتاق خواب در دکوراسیون داخلی تلفیقی:

در سبک تلفیقی نیز از هر نوع آباژوری که می پسندید، استفاده کنید.

آباژور اتاق خواب

 

مطلب مرتبط: آموزش صحیح نورپردازی اتاق خواب

4. استفاده از مبل راحتی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اگر فضای اتاق به شما اجازه می دهد، می توانید یک مبل راحتی را در نزدیک میز کنار تختی قرار دهید تا بتوانید با آرامش به روی آن مطالعه کنید. همچنین می توانید از صندلی عثمانی جلو مبل استفاده کنید تا پایتان را روی آن قرار دهید و آن را استراحت دهید.

مبل راحتی اتاق خواب

5. استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

استفاده از آینه در دکوراسیون باعث بزرگ تر جلوه دادن و روشن تر شدن فضای داخلی اتاق خواب می شود. بنابراین از آن روی میز آرایش و یا از مدل ایستاده آن، استفاده کنید.

- آینه اتاق خواب در دکوراسیون داخلی مدرن:

در سبک مدرن آینه هایی با قاب فلزی که دارای طراحی ساده هستند مناسب می باشند.

آینه مدرن اتاق خواب

آینه مدرن اتاق خواب

- آینه اتاق خواب در دکوراسیون داخلی کلاسیک:

در سبک کلاسیک نیز آینه هایی با قاب چوبی حکاکی شده، جلوه ای شیک و لوکس به فضای اتاق می دهند.

آینه کلاسیک اتاق خواب

- آینه اتاق خواب در دکوراسیون داخلی تلفیقی:

از هر نوع آینه ای که می پسندید، می توانید در سبک تلفیقی استفاده کنید.

آینه اتاق خواب

آینه اتاق خواب

6. استفاده از شمع در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

با توجه به سلیقتان از شمع های معطر یا ساده در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده کنید. همچنین می توانید شمع هایی با عطر گل یا میوه را در فصل بهار و تابستان و شمع های معطر با رایحه تند را در فصل پاییز و زمستان در اتاق خواب قرار دهید.

شمع در دکوراسیون داخلی اتاق خواب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی