سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

اتاق خواب و سرویس خواب مدرن در 6 قدم

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۸ ب.ظ

اتاق خواب و سرویس خواب مدرن در 6 قدم

داشتن یک اتاق خواب مدرن و یک خواب راحت: دکوراسیون اتاق خواب در 6 قدم

برای این که هر صبح سرزنده و با نشاط بیدار شوید و روز خوبی را پشت سر بگذارید، حتماً باید خواب خوبی داشته باشید. راز داشتن یک خواب خوب هم در ساعات منظم خواب و هم در دکوراسیون اتاق خوابتان نهفته است. به عبارت دیگر، یک دکوراسیون خوب اتاق خواب در عین حال که یک عامل زیبایی خانه است، برای بهره بردن از یک خواب خوب هم لازم است. دکوراسیون اتاق خواب باید چگونه باشد و برای انجام یک دکور و طراحی صحیح و مناسب اتاق خواب چه باید کرد؟

در ادامه این مطلب با آرنا همراه باشید.

1. در مورد سبک دکوراسیون مورد نظر خود تصمیم بگیرید/strong>

کلاسیک، روستایی، مدرن... اولین قدم برای ایجاد یک فضای زیبا، انتخاب سبک دکوراسیون است. در این مرحله، هم می‌توانید سبک تازه ای را در خانه خود امتحان کنید و هم سبک و روال دکوراسیون سایر قسمت‌های خانه را در اتاق خواب نیز اجرا کنید. مهم نوع سبک طراحی مورد استفاده شما نیست، بلکه مهم عدم استفاده از هیچ یکی از اشیایی که در اتاق خواب به آن نیاز ندارید است. چنین وضعیتی باعث شلوغ شدن اتاق و در نتیجه بروز حس بهم ریختگی و نامرتب بودن می‌شود. بی‌نظمی نیز یکی از عواملی است که تاثیر منفی بر روی کیفیت خواب شما می‌گذارد. این بدان معنی است که برای داشتن یک خواب خوب، باید به دنبال طرح‌ها و دکوراسیون‌های ساده برای اتاق خواب خود باشید! اگر هنوز سرویس مبلمان خود را نخریده‌اید، می‌توانید سرویس خواب و سایر مبلمان خود را در راستای این هدف انتخاب کنید.

2. دکوراسیون اتاق خواب فقط مربوط به سرویس خواب نیست

آیا در مورد سرویس خواب اتاق خود تصمیم گرفته اید. در مورد رنگ دیوارها چطور؟ انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب درست مانند سایر قسمت‌های خانه از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر رنگ نامناسبی را برای دیوار اتاق خواب انتخاب کنید، زیبایی اتاق و کیفیت خواب شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. رنگ‌های قابل استفاده در اتاق خواب رنگ هایی هستند که در شما آرامش روحی ایجاد می‌کنند. مثلاً یک رنگ نخودی، یک سبز روشن که جلوه طبیعت را به نمایش می‌گذارد و یا آبی آسمانی رنگ‌هایی هستند که می‌توانید برای اتاق خواب در نظر بگیرید. می‌توانید یکی از دیوارهای اتاق خواب (مثلاً دیوار بالای تخت خواب) را با کاغذدیواری دارای طرح‌های الهام گرفته از طبیعت بپوشانید و یا تابلوهای نقاشی طبیعت را روی این دیوار نصب کنید. اگر خواهان طرح‌های زیبا و ساده هستید، می توانید آن ها را از مجموعه Soft Touch از محصولات AGT انتخاب کنبد و یک اتاق خواب ساده و در عین حال جذاب داسته باشید.

برای دکوراسیون سالن، مجبور به تصمیم گیری مهم تری هستید. برای اتاق خواب خود چه نوع پارکتی را ترجیح می‌دهید؟ با استفاده از رنگ‌های متناسب با مبلمان و دکوراسیون خود از مجموعه پارکت‌های AGT، خانه خود را زیباتر و شیک‌تر کنید.

3. محل قرارگرفتن تخت خواب اهمیت زیادی دارد

آیا در هنگام خواب شب، تمام چراغ‌ها را خاموش می‌کنید یا یکی از چراغ‌های راهرو را روشن می‌گذارید؟ اگر چراغ اتاق خواب را روشن می‌گذارید یا اتاق خواب شما نور خود را از بیرون می‌گیرد، این موضوع کیفیت خواب شما را کاهش می‌دهد. دلیل این امر این است که هورمون مربوط به تنظیم خواب یعنی ملاتونین برای ترشح خود به یک محیط تاریک نیاز دارد. اگر اتاق خواب شما نور دارد، این هورمون به درستی ترشح نمی‌شود و به همین دلیل صبح خسته بیدار می‌شوید. به طور خلاصه، هنگام خواب در شب باید همه چراغ‌ها را خاموش کنید و پرده‌ای را انتخاب کنید که مانع تابیدن نور به اتاق می‌شود.

برای این که تاثیر نور و سر و صدای بیرون به حداقل ممکن برسد، محل قرار گرفتن تخت خواب بسیار مهم است. بدون توجه به این که اتاق خواب شما یک یا دو پنجره داشته باشد، تخت خواب به هیچ وجه نباید کنار پنجره قرار گیرد. کنار در نیز جای خوبی برای تخت خواب نیست. بهتیرن حالت جایی است که قسمت بالای تخت مماس با دیوار قرار گیرد و دو طرف آن باز باشد. در صورت تمایل می‌توانید از پروفیل چندمنظوره AGT PR03771 استفاده کنیدیک سرویس خواب شیک و متفاوت طراحی کنید و آن را با ترکیب با سایر محصولات AGT، از میز آرایش، از لمسه تخت گرفته تا کمد لباس، سبکی خاص و منحصر به فرد ایجاد کنید.

داشتن یک اتاق خواب مدرن و یک خواب راحت: دکوراسیون اتاق خواب در 6 قدم

داشتن یک اتاق خواب مدرن و یک خواب راحت: دکوراسیون اتاق خواب در 6 قدم

4. ایجاد یک فضای خاص برای خود را فراموش نکنید

رست است که اتاق خواب حریم خصوصی شما است، اما در این اتاق نیز باید برای خود فضای خاصی داشته باشید. به عنوان مثال اگر در خانه جایی برای مطالعه ندارید، می‌توانید با افزودن کاناپه یا صندلی راحتی به اتاق خواب خود، فضای انحصاری خود را ایجاد کنید. در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از قفسه های دیواری با روکش ام دی اف، جایی برای کتاب‌های خود ایجاد کنید. البته هنگام انجام این کار باید به این مسئاه دقت کنید که ممکن است فضای اتاق شلوغ به نظر برسد و ناچار شوید تا دکوراسیون اتاق خواب را به این دلیل تغییر دهید. اگر اتاق خواب کوچکی دارید، این کار را می‌توانید در سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن انجام دهید.

داشتن یک اتاق خواب مدرن و یک خواب راحت: دکوراسیون اتاق خواب در 6 قدم

5. به جزئیات اهمیت دهید

وقتی قصد تغییر دکوراسیون اتاق خود دارید، ممکن است در مجموع اهمیت چندانی به جزئیات ندهید و توجه خود را به موارد اصلی معطوف کنید. اما نباید فراموش کنید که در دکوراسیون، توجه به جزئیات کوچک نیز بسیار مهم است و حتی تاثیر زیادی در شیکی خانه خواهد داشت. در این راستا، باید دقت کنید که همه لوازم مورد نیاز در اتاق خواب از سرویس لحاف و روتختی گرفته تا لوستر، با سبک و رنگ‌های مورد استفاده در اتاق خواب همخوانی داشته باشند. استفاده از قرنیزی که با پارکت اتاق خواب همحوانی داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار است.

وجود گل و گیاه هم برای دکوراسیون و هم برای ایجاد آرامش و رفع خستگی روز مفید است. به عنوان مثال، اگر در یک گلدان شیک، اسطوخودوس قرار دهید، رایجه خوشبوی آن هم باعث ایجاد آرامش و هم یک خواب آرام در شما می‌شود. علاوه بر این، افزودن رنگ‌های طبیعت به اتاق خواب، باعث زیباتر شدن این فضا خواهد شد.

داشتن یک اتاق خواب مدرن و یک خواب راحت: دکوراسیون اتاق خواب در 6 قدم

6. دکوراسیون اتاق خواب، داخل کمد و کشوها را نیز دربرمی‌گیرد

زمانی که دکوراسیون اتاق خواب خود را تکمیل کردید؛ صاحب یک اتاق خواب شیک و راحت هستید. آیا داخل کمد و کشوها نیز به اندازه خود اتاق خواب شیک است؟ با این که هنگام ورود به اتاق خواب هیچ گونه بی نظمی در کمد لباس، میز آرایش و دراور و نظایر آن دیده نمی شود، اما همیشه گوشه‌ای از ذهن شما را مشغول می‌کند و حتی اگر به طور خودآگاه متوجه این مساله نباشید، ممکن است باعث شود تا احساس راحتی نکنید. به همین دلیل، می‌توانید با استفاده از جعبهها و قفسه‌های اضافی، داخل کمد و کشوها را نیز مرتب و منظم کنید. اگر اتاق خواب شما کوچک است و به همین دلیل مجبور به انتخاب کمد لباس کوچکی شده‌اید، ممکن است لباس‌های داخل آن نامنظم و نامرتب قرار گرفته باشند. برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید کمد لباس را از دکوراسیون اتاق خواب‌های کوچک حذف کنید و در صورت امکان، از اتاقی دیگر برای این کار استفاده کنید. بدین ترتیب، اتاق خواب شما ظاهر ساده‌تری را به خود می‌گیرد.

ما نکات طراحی یک اتاق خواب شیک برای یک لذت بردن از یک خواب خوب را با شما در میان گذاشتیم. با استفاده از این نکات می‌توانید صاحب اتاق خوابی با دکوراسیون ساده، جذاب و راحت شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی