سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

بهترین تختخواب برای اتاق خواب کوچک چه نوع تختخوابی است؟

 

 

در زندگی آپارتمانی امروزی کوچک بودن خانه‌ها یکی از اصلی‌ترین مسائلی است که خانواده‌ها درگیر آن هستند و این مساله در اتاق خواب و انتخاب تختخواب، که معمولا ابعاد بزرگی دارند، خود را بیشتر نشان می‌دهد. اگر شما هم درگیر این مساله در خانه و اتاق خواب خود هستید، با ایده‌های انتخاب بهترین تختخواب برای اتاق خواب کوچک همراه باشید.

ایده‌هایی برای انتخاب بهترین تختخواب برای اتاق خواب کوچک

برای رسیدن به یک دکوراسیون بی‌نقص در اتاق خواب باید چند نکته اساسی را به جد رعایت کرد. با توجه به این که اتاق‌ خوابی که قصد چیدمان آن را داریم از فضای زیادی برخوردار نیست، باید اصول خاصی را در این حوزه اعمال کنیم. از نورپردازی، پرده اتاق خواب، تخت خواب و رنگ مناسب برای فضاهای کوچک استفاده کنید تا در نهایت به بهترین نوع چیدمان دست پیدا کنید. کار دشوار و پیچیده‌ای ندارید کافی است در انتخاب وسایل و خرید تختخواب، که بزرگترین و اصلی‌ترین وسیله در اتاق خواب به حساب می‌آید، دقت بیشتری اعمال کنید.

 

 

 

دکوراسیون شلوغ ممنوع

ما می‌خواهیم یک فضای کوچک را دکور کنیم، پس‌ نیازی نیست هر چیزی که داریم و به نظرمان زیبا است را در این فضا قرار دهیم. اولین و اصلی‌ترین عنصری که برای چیدمان در اتاق‌ خواب به آن نیاز دارید تخت خواب است. پس این فاکتور اساسی را در اول لیست کاری خود قرار دهید. مورد دوم که بسیار مهم است سادگی یک چیدمان کوچک است. استفاده کردن از کاغذ دیواری‌های گل‌دار و شلوغ اصلاً انتخاب خوبی برای یک اتاق خواب کوچک به حساب نمی‌آید. پیشنهاد می‌شود که از رنگ‌های خنثی و یکدست کمک بگیرید تا ترکیب رنگ بهتری را در خانه داشته باشید. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید سرویس خواب با رنگ روشن و دیوار با رنگ تیره ایده پردازی شده است. تنها لوازم جانبی که در این دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته دو میز پاتختی و دو صندلی دکوری است. این عوامل همگی در کنار هم باعث شده است شما یک دکوراسیون با دید بصری وسیع در یک فضای کوچک داشته باشید.

دکوراسیون شلوغ ممنوع | بهترین تختخواب برای اتاق خواب کوچک چه نوع تختخوابی است؟ توکامگ

خلاقیت در ایده پردازی و بهترین تختخواب برای اتاق خواب کوچک

بدون تردید برای رسیدن به آرامش در هر فضایی باید نظم را در آن محیط حاکم کنیم. این نظم زمانی حکم‌رانی می‌کند که وسایل اضافه و دست و پاگیر از اتاق خواب ما خداحافظی کند. برای شروع لازم است تمام لوازمی که نیازی به آن در اتاق خواب نیست را از فضای کوچک خود حذف کنیم. ایده پردازی زیر استفاده نکردن از عناصر رنگی در فضا است که این سادگی خود به نظم بخشیدن به محیط بسیار کمک کرده است. ترکیب رنگ‌ها در فضاهای کوچک خود باعث آشفتگی و نامنظمی می‌شود. روتختی ساده خود را تنها با یک شال تخت رنگی و چند کوسن فانتزی دیزاین کنید. این سبک دکور کردن بسیار انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک به‌حساب می‌آید.

 

خلاقیت در ایده پردازی و بهترین تختخواب برای اتاق‌خواب کوچک

خلاقیت و نوآوری در اتاق خواب‌‌های کوچک

رسیدن به یک چیدمان زیبا حتی در فضاهای کوچک حق شما است. خود را از ایده پردازی در اتاق‌خواب کوچک محروم نکنید. از هر تم رنگی و هر سبک چیدمانی که به آن علاقه دارید می‌توانید استفاده کنید، اما با کمی دقت نظر این مهم ساده‌تر می‌شود. به خاطر این‌که اتاق خواب شما کوچک است بهتر است از تخت خواب کوچک و روتختی‌های ساده‌تر استفاده کنید. چیزی که در تصویر زیر مشاهده می‌شود گواه همین گفته است. به جای استفاده از قاب عکس‌های بزرگ تنها از یک پوستر در پشت تخت استفاده شده است. این ایده پردازی در عین‌ حال که یک دکوراسیون زیبا و خاص را حاصل کرده فضای زیادی را به خود اختصاص نداده است. از سوی دیگر از میز پاتختی نیز در این سبک دکوراسیون استفاده‌ نشده و با یک میز بسیار کوچک کار نظم دادن به وسایل کنار تخت صورت گرفته است.

خلاقیت و نوآوری و بهترین تختخواب برای اتاق‌خواب کوچک

تخت خواب ساده برای اتاق خواب کوچک

از آنجایی‌ که اتاق‌ خواب شما فضای زیادی ندارد توصیه می‌کنیم از تمام فضا نهایت استفاده را ببرید. از پشت پنجره، طاقچه و حتی زیر تخت برای جایگذاری وسایل کمک بگیرید. هر چه این چیدمان منظم‌تر باشد ایده پردازی شما خاص‌تر جلوه می‌کند. در دنج‌ترین قسمت اتاق خواب تخت خواب خود را قرار دهید. نیازی نیست از تختخواب‌های تاج‌دار و بزرگ  که در اغلب در سرویس خواب‌های سلطنتی استفاده کنید این مهم با یک تخت ساده و شیک برای شما مرتفع می‌شود. پشت پنجره خود را به عنوان میز پاتختی یا یک کتابخانه دیزاین کنید. این عوامل همگی به سلیقه و علاقه شما بستگی دارد.

دکوراسیون با بهترین تختخواب برای اتاق‌خواب کوچک

بهینه‌ترین استفاده از فضای کوچک

این به حرفه‌ای بودن شما بستگی دارد که چه فضایی را با چه سبکی دیزاین می‌کنید. شاید با کمی ذوق و هنر بتوانید حتی یک راهروی باریک را به یک اتاق خواب مجلل تبدیل کنید. این ایده پردازی چیزی است که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌شود. از دیوارکوب‌های شبیه به پشتی مبل برای احاطه کردن دیوار دور تا دور تخت کمک گرفته‌ شده است. با این کار شما یک تیر و دونشان خواهید زد؛ زیرا هم صاحب مبل در اتاق خواب خود می‌شوید و هم تخت خواب خود را ایمن‌تر طراحی کرده‌اید. پارامترهای مدرنی که در این فضا مورد استفاده قرار گرفته همگی شما را برای رسیدن به یک ایده پردازی خاص یاری می‌کند. فرش پشمی و لوستر فانتزی نشانه‌ای از این تفاوت است. می‌خواهیم به این مهم دست پیدا کنیم که ایده پردازی حتی در فضاهای بسیار کوچک کار دشواری نیست تنها به ظرافت و دقت بیشتری نیاز دارد.

 

کوچک‌ترین فضا ایدئال‌ترین دکور

 

یکی دیگر از راهکارهای بسیار مناسب و کارآمد برای استفاده بهینه از فضا استفاده از زیر تخت برای جایگذاری وسایل لازم و ضروری است. شما به‌ راحتی می‌توانید باکس‌های لباس خود را در این قسمت قرار دهید و با یک روکش مناسب آن فضا را از نظر پنهان کنید. طبیعت را به اتاق‌ خواب خود مهمان کنید. شک نکنید فضای شما هر چقدر هم کوچک باشد باز هم دست شما برای این کار باز است. از دیوارهای مجاور تخت نیز برای این مهم می‌توان کمک گرفت.

راهکاری ساده وبهترین تختخواب برای اتاق‌خواب کوچک

اتاق خواب مدرن در فضای کوچک

با ایده پردازی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید یک دکوراسیون مدرن با کمترین وسایل از آن شما می‌شود. دیوار را به سبکی شاد و چشم‌نواز رنگ‌آمیزی کنید. این طیف رنگی می‌تواند با سه رنگ شکل بگیرد تا ایده پردازی بهتری را برای شما حاصل کند. می‌توانید از درختچه‌های ایستاده در کنار تخت استفاده کنید تا تصویر زیباتری در فضا ایجاد شود. در کنار تمام این عوامل نیاز است به تخت که عنصر اصلی اتاق خواب است توجه بیشتری شود و از رنگ‌های شاد برای طراحی آن استفاده کرد.

اتاق‌خواب مدرن در فضای کوچک | بهترین تختخواب برای اتاق خواب کوچک چه نوع تختخوابی است؟ توکامگ

پنجره و تصویرسازی آن در اتاق خواب

اگر اتاق خواب شما دارای پنجره است به شما توصیه می‌کنیم این فرصت را غنیمت بشمارید. نورپردازی به ساده‌ترین شکل ممکن از طریق پنجره برای شما فراهم می‌شود و این امر یک پارامتر اساسی برای زیباتر نشان دادن اتاق خواب‌های کوچک به شمار می‌آید. می‌توانید از یک پرده دو لایه برای دیزاین کردن اتاق‌ خواب خود استفاده کنید تا تغییر دکوراسیون بهتری برای شما حاصل شود. باکس‌های لباس خود را به‌ صورت طبقه‌ای روی‌هم قرار دهید و با یک آباژور گوشه‌‌ای‌ترین فضای اتاق خواب را دیزاین کنید. تخت را در کنج اتاق‌ خواب قرار دهید تا از دست‌‌وپاگیر شدن آن جلوگیری شود. این ایده پردازی بسیار انتخاب مناسبی برای اتاق‌خواب‌های کوچک به شمار می‌آید.

 

پنجره و تصویرسازی آن در اتاق‌خواب

دکوراسیونی برای آرامش روح و جسم

مهم‌ترین نیاز هر فرد در یک اتاق‌ خواب رسیدن به آرامش روح و جسم است. این‌ که متراژ مد نظر ما برای طراحی چقدر است لطمه‌ای به دکور ما نمی‌زند، زیرا با استفاده از نورپردازی خاص می‌توان به یک چیدمان متفاوت دست پیدا کرد. به دلیل اینکه اتاق‌ خواب همیشه کوچک‌ترین اتاق در منزل است نیاز است قدری بیشتر به آن رسیدگی شود. همان‌ طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید به‌جای استفاده از قاب بالای سر تخت یک دیوار تزئینی مورد استفاده قرار گفته است که با استفاده از نورپردازی سقفی بسیار خاص جلوه داده شده است. شما می‌توانید از تختخواب‌های ساده با روتختی‌های با رنگ خنثی استفاده کنید تا استفاده کردن از سایر رنگ‌ها موجب آشفتگی فضای داخلی شما نشود. پیشنهاد می‌کنیم مطلب ست کردن رنگ‌ها با یکدیگر را نیز مطالعه کنید تا با ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر بیشتر آشنا شوید.

دکوراسیون و آرامش روح و جسم | بهترین تختخواب برای اتاق خواب کوچک چه نوع تختخوابی است؟ توکامگ

اتاق کار و خواب کوچک

گاهی کمبود فضا در منزل ما را بر آن می‌دارد که میز کار خود را در اتاق‌ خواب قرار داده و یک اتاق کار در منزل داشته باشیم. اگر اتاق خواب شما از فضای زیادی برخوردار نیست بهتر است از یک‌ تخت کشویی کمک بگیرید تا کار نظم دادن به فضا ساده‌تر شود. همچنین شما می‌توانید در گوشه اتاق از یک میز متصل به دیوار برای کارهای روزانه خود استفاده کنید. کتابخانه را بر روی دیوار نصب کنید تا فضای بیشتری در اتاق در اختیار شما قرار داده شود. اتاق اگر از فضای بیشتری برخوردار بود کار دیزاین را با هر چیزی که به آن نیاز دارید مثل یک کمد به پایان برسانید. هرچه هارمونی رنگ در این‌گونه فضاها بیشتر رعایت شود نظم بیشتری نیز در محیط حاکم خواهد بود.

بهترین تختخواب برای اتاق خواب کوچک چه نوع تختخوابی است؟ توکامگ

سرویس خواب مدل 191 آرنا

نظر شما در این باره چیست؟ ایده دیگری در رابطه با انتخاب تختخواب برای اتاق خواب کوچک دارید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع: https://tookamart.com/mag

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی