سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

راهنمای خرید سرویس خواب خوب و مناسب

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴ ب.ظ

راهنمای خرید سرویس خواب خوب و مناسب

عموماً سرویس خواب از پاتختی، دراور یا کنسول، میز توالت و صندلی، کمد، قاب آینه، پاف تخت و تخت خواب تشکیل‌ می‌شود که تخت خواب را می‌توان اصلی‌ترین جزء سرویس خواب دانست.در این مقاله در مورد هر کدام از اجزای سرویس خواب توضیح مختصری داده می‌شود تا خرید سرویس خواب خود را با آگاهی بیشتری انجام دهید. از آنجایی‌ که تخت در زمان خرید نیاز به توجه بیشتری دارد، انواع آن را به‌ صورت مختصر برای شما شرح داده و سپس به سراغ سایر اجزای سرویس خواب می‌رویم.

راهنمایی خرید تخت برای سرویس چوب

تختخواب‌های روتین موجود در بازار

 

تختخواب‌های چوبی ساده‌ای که در بازار موجود هستند از گذشته تا کنون مورد توجه بوده‌اند و از پرفروش‌ترین نوع تختواب‌ها به شمار می‌روند. این نوع تخت‌ها معمولا با لوازم جانبی مانند میز آرایش و… به فروش می‌رسند، اما برای خانه‌هایی که فضای کافی برای چیدمان ندارند نیازی به تهیه وسایل جانبی تخت خواب نیست و خرید تخت و میز پاتختی به‌ تنهایی نیازهای شما را مرتفع می‌کنند. در صورتی که تخت شما از کشو برخوردار باشد نیازی به تهیه دراور نیز نبوده و به سادگی می‌توانید لباس‌ها و وسایل خود را داخل آن قرار دهید.

 

تختخواب‌های روتین موجود در بازار

تختخواب‌ها کشودار

با توجه به پایین آمدن متراژ خانه‌ها، میزان تولید، فروش و تنوع تختخواب‌های کشودار افزایش پیدا کرده است و می‌توانید از تخت‌های کشودار چند طبقه یا از تخت کشودار یک طبقه استفاده کنید. عموماً این‌گونه تخت‌ها از جنس چوب و ام دی اف (MDF) مقاوم تهیه و تولید می‌شوند تا در بلند مدت تخت شما دچار فرسایش و آسیب‌دیدگی نشود. همچنین بزرگی و کوچکی کشوها نیز می‌تواند به سلیقه شما بستگی داشته باشد. می‌توانید از یک‌ تخت بزرگ با کشوهای بزرگ و یا برعکس بهره ببرید.

راهنمای خرید سرویس چوب عروس باتختخواب کشویی

راهنمای خرید سرویس چوب عروس با کشوهای بزرگ

تختخواب های میهمان میزبان

اگر قصد خرید تخت خواب برای اتاق کوچک را دارید به شما تخت‌های دو طبقه کشویی یا همان تختخواب مهمان میزبان را پیشنهاد می‌کنیم. این تخت‌ها با توجه به این‌ که فضای زیادی را در اتاق شما به خود اختصاص نمی‌دهند، می‌توانند برای فضاهای کوچک مناسب باشند. شما به‌ راحتی می‌توانید از کشوی این تخت‌ها در صورت نیاز به‌ عنوان یک تشک دیگر برای خوابیدن بهره ببرید. این‌گونه تخت‌ها گزینه مناسبی برای افرادی هستند که در آپارتمان‌های کوچک زندگی می‌کنند و معمولا نیز مهمان زیادی دارند.

راهنمای خرید سرویس چوب عروس با تخت‌های دوطبقه کشودار

راهنمای خرید سرویس چوب عروس با تخت کاناپه ای  دوطبقه

تختخواب شوها

یکی دیگر از تخت‌هایی که برای اتاق نشیمن و فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد تختخواب شوها هستند که شاید نتوان آن‌ها را جزئی از سرویس خواب دانست، اما در دسته‌بندی تختخواب‌ها از یکی از تخت‌های پرطرفدار به شمار می‌رود. اندازه کوچک مبلمان تختخواب شو سبب می‌شود شما به‌ راحتی بتوانید از آن در اتاق نشیمن خود بهره ببرید و در زمان نیاز نیز آن را تبدیل به تختواب کرده و استراحت کنید.راهنمای خرید سرویس چوب عروس با تخت مبلی

 

تخت‌های جک دار در سرویس خواب

یکی دیگر از تخت‌هایی که به شما در جایگذاری وسایل منزل و استفاده بهینه از فضای خانه کمک می‌کند، تخت‌های جک دارد هستند. این تخت‌ها با دارا بودن جک، قابلیت باز شدن داشته و می‌توانید وسایل مورد نیاز و ضروری خود را درون آن قرار دهید. این مهم برای خانه‌های آپارتمان‌نشین که معمولا فضای کمی دارند گزینه مطلوبی به شمار می‌رود.

راهنمای خرید سرویس چوب عروس با تخت‌های جک دار

تخت‌های چند منظوره

شاید این نوع تخت‌ها کمی فانتزی به نظر برسند و حتی در بازار نیز به سختی پیدا شوند، ولی می‌توانند یک سرویس خواب متفاوت به شمار بروند. نمونه‌ای از این نوع تخت را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. شما با قرار دادن این تخت در اتاق نشیمن می‌توانید در صورت نیاز از کاناپه آن استفاده کنید و در صورت نیاز از تخت آن.

راهنمای خرید سرویس چوب عروس با تخت‌های تزئینی

سایر لوازم موجود در سرویس خواب

کنسول، میز آرایش یا دراور همانند تخت‌های کشودار حکم جایگذاری وسایل اضافی اتاق خواب شما را دارند و شما برای نظم دادن به اتاق‌ خواب خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این بسته به نیاز شما و فضای مد نظرتان برای جایگذاری آن‌ها دارد که از چه اندازه‌ای برای نیاز خود بهره بگیرید.

لوازم جانبی در سرویس خواب

کمد و آینه

دو عنصر دیگری که در راهنمای خرید سرویس خواب می‌توان به آن‌ها اشاره کرد کمد و آینه قدی است. برای این منظور اگر فضای کافی در اختیار دارید توصیه می‌کنیم از کمدهای تکی و آینه‌های قدی جداگانه برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی خود بهره ببرید. حال اگر فضای شما زیاد بزرگ نیست می‌توانید از کمدهایی که درب آن‌ها با آینه دیزاین شده است برای راحتی کار خود استفاده کنید.

کمد و آینه

میز توالت یا همان میز آرایش

یکی دیگر از عناصر اصلی سرویس خواب میز توالت یا همان میز آرایش و صندلی آن است. شما می‌توانید از میز توالت‌های بزرگ و یا کوچک بسته به نیاز خود استفاده کنید. همچنین در صورت عدم تمایل می‌توانید صندلی آن را خریداری نکنید که توصیه می‌شود در این صورت از میزهای با ارتفاع بلندتر بهره ببرید. برخی از آینه‌های میز توالت به‌صورت پیوسته بر روی میز فیکس شده است و برخی دیگر به‌صورت جداگانه بر روی آن قرار می‌گیرد.

 

میز توالت

پاتختی سرویس خواب

عنصر بعدی که در کنار تخت برای قرار دادن ساعت و آباژور مورد استفاده قرار می‌گیرد پاتختی است که بسته به نیاز می‌توانید آن را به‌ صورت تکی یا دو تایی خریداری کنید. اندازه و مدل آن نیز سلیقه‌ای است که البته در اکثر موارد به صورت ست همراه تخت به فروش می‌رسد.

پاتختی یا میز عسلی

پاف تخت در سرویس خواب

پاف تخت یکی از لوازم جانبی موجود در بعضی از سرویس خواب‌ها است که اغلب برای تزیین همراه سرویس خواب به فروش می‌رسد، اما می‌تواند کاربردهای مناسبی نیز داشته باشید.

 

 پاف تخت

در این مطلب سعی کردیم با معرفی انواع تختخواب‌ها و اجزای سرویس خواب، به طور خلاصه راهنمای خرید سرویس خواب را به شما ارائه دهیم. در مطالب بعدی توضیحات بیشتری در رابطه با خرید سرویس خواب، ابعاد و انواع آن برای شما آماده خواهیم کرد.

سرویس خواب مدرن مدل 195

 

منبع:https://tookamart.com/mag

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی