سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

چگونه از رنگ سبز در اتاق خواب خود استفاده کنید؟

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ق.ظ

چگونه از رنگ سبز در اتاق خواب خود استفاده کنید؟

 

رنگ سبز از رنگ‌های مورد علاقه بسیاری از افراد بوده و بسیاری دوست دارند که از این رنگ در منزل و مخصوصا اتاق خواب خود استفاده کنند. اگر شما هم جزء این افراد بوده و علاقه به استفاده از رنگ سبز در اتاق خواب خود را دارید، با این مطلب  همراه باشید.

برای شخصی که زندگی پر دغدغه و شلوغی دارد، قطعا آمدن به خانه و اتاق خوابی به رنگ سبز احساس طراوت و شادابی را به همراه دارد. چرا که اتاقتان مانند چمنزاری آرام و آرامش بخش می‌شود اما قبل از آن که بیشتر از این پیش بروید و دکوراسیون اتاق خود را به رنگ سبز در بیاورید، چند نکته وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید. نکاتی که مختصرا در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

 

داشتن دیوارهای سبز در اتاق خواب به ذهن و چشم‌های شما احساس طراوت و تازگی می‌بخشد. این رنگ در دیوارها، ظاهر آرام و ملایم اتاقتان را به بهشتی تبدیل می‌کند که به شما هنگام ورود با اتاق خوشامد می‌گوید.

دیوارهای سبز می‌توانند به عنوان پس زمینه‌ای برای انواع طرح‌های جالب و دکوراسیونی زیبا استفاده شوند. دز این مورد مبلمان امری است که بسیار مهم تلقی می‌شود. یک اتاق خواب با تم جنگل‌های بارانی می‌تواند جرقه‌ای بسیار بزرگ در تخیل یک کودک شود. برای افزایش روحیه و شادی اتاق می‌توانید از تابلوهای نقاشی با رنگ روشن استفده کنید که بسیار مفید هستند.
از آنجایی که رنگ سبز رنگی است که بیشتر از همه در طبیعت در معرض چشم قرار می‌گیرد، شما می‌توانید از این ایده استفاده کنید که عناصر و رنگ‌های طبیعی را در اتاق خواب خود به کار بگیرید.
سعی کنید تا حد امکان از رنگ و وسایل تیره دوری کنید و از آن‌ها در دکوراسیون اتاق خود استفاده نکنید. اگر تصمیم به استفاده از رنگ سبز دارید از این فرصت استفاده کنید و از چند گیاه سبز و طبیعی در اتاقتان استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی ظاهری، هوای اتاقتان را هم پاکسازی کرده باشید.

 

اگر می‌خواهید فضایی مانند چشمه آب گرم برای خود درست کنید، تنها کاری که لازم است انجام دهید استفاده از مبلمان سفید است. لوازم جانبی با رنگ یاسی به ملایمت و دلنشینی اتاق می‌افزاید. این رنگ واقعا می‌تواند رنگ سبز دکوراسیون شما را به خوبی تکمیل کند.

به جای رنگ زدن دیوارها با رنگ سبز و سقف به رنگ سفید، نظرتان راجع به عکس زیر چیست ؟ به هرحال این سقف است که شما به هنگام دراز کشسدن و خوابیدن به آن نگاه میکنید. هم چنان اگر بخواهید می‌توانید یکی از دیوارها را با انتخاب خودتان به رنگ سبز در بیاورید.
اطمینان حاصل کنید که از قسمت‌ها و وسایل دیگر به رنگ سبز کمی استفاده کنید؛ مانند یک آباژور یا چند بالش و کوسنی با این رنگ.

مطمئنا یک رنگ سبز معمولی برای اتاق خواب عالی است، اما اگر میخواهید اتقاتان چشم گیرتر باشد سعی کنید از یک رنگ سبز نمایشی استفاده کنید. البته اگر رنگ کردن دیوارهای اتاقتان با این رنگ برای شما زننده جلوه می کند سعی کنید از یک دیوار برای این منظور استفاده کنید.

اگر سبز رنگ اصلی است که قصد دارید برای اتاق خواب خود به کار ببرید، باید توجه خود را نسبت به رنگ سبز به سایه‌های روشن‌تری از این رنگ ببرید. می‌توانید سبز را با سایر رنگ‌های ملایم مانند صورتی یا بژ ترکیب کنید تا دکوری زیبا داشته باشید.

اسم رنگ صورتی به طور معمول همراه با نوازدان و دختران جوان همراه است، اما حقیقت این است که این رنگ به صورت سایه‌ای فوق العاده در اتاق خواب سبز به کار می‌رود. صورتی به عنوان خانواده‌ای از رنگ قرمز، می‌تواند به شکل بسیار شگفت انگیزی در کنار رنگ سبز باشد و حتی مکمل آن نیز باشد. در این رابطه پیشنهاد می‌کنیم مطلب ست کردن رنگ‌های مختلف با یکدیگر را نیز مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:  ست رنگ سبز زیتونی در طراحی دکوراسیون و ترکیب آن با دیگر رنگ‌ها

یکی دیگر از راه‌های معرفی رنگ سبز به اتاق شما کاربرد آن در کفپوش کف اتاق است. در این مورد شما نیازی به نقاط کانونی و مرکز توجه در اتاق ندارید و می‌توانید از یک دکور خنثی برای بقیه اتاق استفاده کنید. تنها یک ترکیب از رنگ‌ها است که باعث می‌شود کل اتاق حس پویاتر و جسورانه‌تری داشته باشد. یکی دیگر از گزینه‌های مشابه این است که در اتاق، قالیچه‌های سبز یا فرش‌های سبز به کار ببریم.

قطعات طلا را در همه جا ترکیب کنید. رنگ مسی تیره یا حتی تناژهای روشن‌تر آن مکمل‌هایی برای رنگ سبز روشن هستند که به خوبی در کنار آن قرار می‌گیرند و ظاهر زیبایی پیدا می‌کنند. آن‌ها به طوری خوب با هم ترکیب می‌شوند که برای رنگی که کمی مردانه و پسرانه به نظر می‌رسد، ظاهر و هویتی زنانه و دخترانه می‌سازند. لامپ‌ها و آباژورهایی با رنگ طلایی نیز خوب هستند؛ زیرا نور را افزایش می‌دهند و حسی مانند خروج اشعه‌های آفتاب از پنجره را به انسان القاء می‌کنند. این امر برای آینه‌های با قاب‌های طلایی نیز صدق می‌کند. رنگ طلایی قاب نور شیشه را بازتاب می‌دهد و حتی بیشتر اتاق را پرنور می‌کند.

رنگ سبز نعنایی رنگی جذاب و پر کاربرد است. دکور اتاق خواب با رنگ سبز نعنایی را با چند عنصر خاکستری رنگ ترکیب کنید تا فضا به نحوی الهام گرفته از طبیعت باشد. برای مثال شما می‌توانید از قاب تخت چوبی، یک صندلی با پایه چوبی و میز چوبی استفاده کنید. حضور وسایل هنگامی که در اطراف این رنگ سبز قرار گیرد بسیار عالی و طبیعی است.

همچنین بخوانید:  ست رنگ مرجانی زنده | چه رنگ هایی با مرجانی ست می شوند؟

چگونه از رنگ سبز در اتاق خواب خود استفاده کنید؟

اتاق خواب با رنگ سبز به طرز عجیبی کم پیدا و نادر است و با این حال می‌تواند یک تصویر بسیار قوی و شگفت انگیز باشد. درست است که سبز رنگی بسیار قوی است ولی این بدین معنا نیست که نمی‌تواند در دکورهای آرام و ملایم از آن استفاده کرد. بسته به سایه‌ای از رنگ سبز که شما می‌خواهید از آن استفاده کنید، دکوراسیون شما شکل می‌گیرد و جو محیط آن تغییر می‌کند. به عنوان مثال اتاق خوابی با دکوراسیون ساده و با رنگ‌های خنثی اما با لمس‌هایی از رنگ سبز در قالب دیوارها، تخت‌ها، پرده‌ها و حتی فرش یا مبلمان و جزئیات آن می‌تواند به خوبی متعادل شود، اگر از رنگ ها هوشمندانه استفاده شود. نظر شما در این باره چیست؟

 

منبع:https://tookamart.com/mag

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی