سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، تخت خواب

فروش انواع سرویس خواب مدرن

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب ، سرویس خواب مدرن ، تخت خواب دو نفره

سرویس خواب آرنا سرویس خواب عروس تخت خواب دو نفره سرویس خواب ترک قیمت سرویس خواب سرویس خواب ارزان و شیک سرویس خواب با کیفیت میزآرایش جدید جهیزیه عروس سرویس خواب کلاسیک پاف پاتختی تخت دونفره یکنفره سرویس خواب نوجوان قیمت تخت خواب ، قیمت سرویس خواب ترک فروش تخت خواب ، تخت خواب ، خرید سرویس خواب، خرید تخت خواب در تهران،، سرویس خواب آرنا ، سرویس خواب عروس ، تخت خواب دو نفره ، سرویس خواب ترک ، قیمت سرویس خواب ، سرویس خواب ارزان ، سرویس خواب با کیفیت ، میزآرایش ، جهیزیه عروس ، سرویس خواب کلاسیک ، پاف ، پاتختی ، تخت دونفره ، سرویس خواب نوجوان ، تخت خواب ، فروش تخت خواب ، خرید تخت خواب ، فروش سرویس خواب ، خرید تخت خواب ، اتاق خواب ، مبلمان اتاق خواب، طراحی اتاق خواب ، قیمت تخت دو نفره ، قیمت سرویس خواب ،دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب مدرن

 که باید هنگام خرید مدل تخت و کمد نوزاد پسر بدانیم.

 

 

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

یکی از لذت بخش ‌ترین اتفاقات زندگی به دنیا آمدن فرزند است. زمانی که قرار است نوزادی به خانواده اضافه شود، مجبور هستیم که وسایلی مانند سیسمونی را برای این نوزاد فراهم کنیم. یکی از مهمترین لوازم سیسمونی که باید برای فرزندمان تهیه کنیم سرویس خواب و کمد است. در این بخش قصد داریم راهنمایی‌هایی را برای انتخاب مدل تخت و کمد نوزاد پسر ارائه کنیم.

اجزای سرویس خواب کودک و اتاق خواب کودک

مهم‌ ترین لوازم لازم برای یک اتاق خواب کودک عبارت است از: تخت‌ خواب کودک، گهواره نوزاد، کمد لباس، تشک، روتختی، فرش و دیگر وسایلی که می‌ توان برحسب نیاز خریداری کرد. البته برخی از لوازم در ابتدای ورود فرزند به خانواده کاربرد کمتری دارند، به عنوان مثال تخت خواب کودک تا حدود 2 یا 3 سالگی استفاده نمی‌ شود و نوزاد در کنار مادر می‌ خوابد.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

حفظ امنیت و آرامش کودک یکی از مهم‌ ترین مسائل است و باید در انتخاب سرویس خواب دقت بسیاری انجام دهید. کیفیت لوازم باید در حد مطلوب باشد و با استفاده‌ ی آن در طولانی مدت، مشکلی پیش نیاید. اگر به خاطر قیمت کمتر از مواد با کیفیت پایین در ساخت این وسایل استفاده شود با گذشت زمان مجبور خواهید بود هزینه‌ ی اضافی برای تعمیر و نگه‌ داری آن بپردازید.

 به یاد داشته باشید که کودک شما همیشه کوچک نخواهد ماند و به این علت سعی کنید کمد بزرگ تر خریداری نمایید، امروزه بیشتر تخت‌ هایی که تولید می ‌شوند به صورت انعطاف پذیر بوده و قابلیت تبدیل شدن به تخت بزرگ‌ تر را دارند. این تخت ‌ها در کنار خود محافظی برای نوزادان دارند که بعد از مدتی که کودک بزرگ‌ تر شد، می‌ توان آنها را حذف کرده و تخت را برای نوجوانی فرزندمان آماده کنیم.

در تهیه ‌ی تخت و کمد نوزاد پسر فقط به زیبایی ظاهری آن‌ها نگاه نکنید، به مواد به کار رفته مانند چوب یا ام ‌دی ‌اف و جنس پایه ‌ها و کشوها و یراق آلات نیز دقت کنید.

 

مهم ترین نکات در مورد خرید تخت و کمد نوزاد پسر

یکی از نکات مهم در خرید تخت و کمد این است که لوازم خریداری شده دارای گوشه‌ های تیز نباشد تا برای کودک شما ایجاد خطر نکند. در زمان بازی امکان برخورد کودک با این قسمت ‌ها وجود دارد و ممکن است به کودک آسیب‌ بزند.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

در برخی از مدل‌ ها امکان دارد که از شیشه در طراحی آنها استفاده شود، بهتر است از مدل ‌هایی انتخاب کنیم که شیشه نداشته باشد، اگر دوست داشتید از این گونه مدل ‌ها تهیه کنید، بهتر است به جای شیشه از مواد نشکن دیگری که جایگزین شیشه هستند، استفاده کنید.

ارتفاع تخت ‌خواب در مدل‌ های مختلف متفاوت هستند و از 20 تا 40 سانتی ‌متر تغییر می‌کنند. حتی برای سنین مختلف نیز این ارتفاع قابل تغییر هستند.

همان طور که اشاره کردیم جنس مورد استفاده در ساخت تخت و کمد پسرانه متفاوت هستند و هر کدام ویژگی خاصی دارند. جنس چوبی یکی از بهترین مواد در ساخت این لوازم هستند ولی قیمت آنها نسبت به دیگر مواد کمی گران‌ تر است. ام ‌دی‌ اف نیز یکی از مواد عالی برای تولید تخت و کمد است و قیمت مناسب‌ تری نسبت به چوب دارد. تخت ‌های فلزی و فرفورژه انتخاب خوبی برای کودکان نیست، چون بخش ‌های فلزی تیز موجود در آن برای کودکان ایجاد خطر می‌ کنند.

در مدل‌ های تولیدی امروزی در زیر تخت کشوهایی برای لوازم کودکان تعبیه می ‌کنند که تاثیر زیادی در تمیز و مرتب بودن اتاق دارد. این کشوها مکان مناسبی برای وسایل اضافی هستند.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

 

رنگ تخت و کمد پسرانه با مدل تخت و کمد نوزاد پسر

انتخاب رنگ اتاق خواب و مدل تخت و کمد نوزاد پسر به طور کلی کار مهم و سختی است. باید سعی کنیم طراحی و تزئین اتاق به صورت طرحی کودکانه و شاد باشد. در اتاق پسرانه از رنگ‌ های سرد و آرام مانند آبی و سبز بیشتر استفاده می‌ شود. ولی در اتاق دخترانه، رنگ‌ های گرم و شاد مانند قرمز و صورتی کاربرد دارند. البته برخی از رنگ ‌ها هم قابل استفاده برای هر دو جنس هستند. با ترکیب برخی رنگ‌ ها هم می ‌توان طرح‌ های زیبایی را ایجاد کرد.

رنگ‌ های سفید، قهوه‌ای، آبی و سبز از پرکاربردترین رنگ‌ ها در اتاق پسرانه هستند. سعی کنید از رنگ ‌ها به طوری در دکوراسیون استفاده کنید که فضای داخلی اتاق برای کودک تان دوست داشتنی و شاد باشد. می ‌توان از طرح‌ هایی استفاده کرد که با بزرگ ‌تر شدن کودک نیازی به تغییر دکوراسیون نباشد. هم چنین می ‌توان با استفاده از ایده ‌های خاص مانند نقاشی بر روی دیوار، طرح ‌های زیبایی به وجود آورد.

در ادامه چند مدل تخت و کمد نوزاد پسر را برای شما نشان خواهیم داد.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

در این عکس یک سرویس خواب زیبا با تم تاج پادشاهی می‌ بینید که طرحی بسیار چشم نواز و یکی از مدل‌ های پرطرفدار است. ترکیب رنگ سفید با طلایی و کنده کاری ‌های زیبا سرویس خوابی ایده‌آل برای نوزادان به وجود آورده است.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

 

یک مدل تخت و کمد نوزاد پسر که با طرح کارتونی تولید شده است. طرح ‌های کارتونی جزء محبوب ‌ترین سرویس خواب‌ ها برای کودکان هستند و طرفداران بسیاری دارند.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

رنگ آبی یکی از پرکاربردترین رنگ‌ ها در سرویس خواب نوزادان است و در این طرح یک سرویس خواب اسپورت بسیار زیبا می ‌بینید.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

در این سرویس خواب، ترکیب رنگ سفید و زرد و کرم، ترکیبی زیبا و چشم نواز ایجاد کرده است.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

این طرح نیز با استفاده از طیف رنگی سبز و سفید تولید شده است. سبز رنگ طبیعت است و باعث ایجاد سرزندگی در اتاق می ‌شود و تاثیر زیادی در روحیه کودک خواهد گذاشت.

رنگ سفید بهترین رنگ برای هر سرویس خوابی اعم از کودکان و بزرگ‌ سالان است و تاثیر زیادی در زیبایی و لوکس بودن خانه دارد. سادگی و آرامشی که در رنگ سفید وجود دارد در هیچ یک از رنگ ‌های دیگر یافت نمی ‌شود.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

یکی دیگر از طرح ‌های محبوب و پرطرفدار، تم خرسی است که امروزه در بیشتر سرویس خواب ‌ها و دکوراسیون کودکان استفاده می ‌شود. در این عکس می ‌بینید که رنگ قهوه‌ ای و آبی ترکیبی بسیار زیبا ایجاد کرده اند.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

تم ملوانی جزء طرح ‌هایی است که در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و ترکیب رنگ آبی تیره، سفید و قرمز، ترکیبی بسیار زیبا و دلنواز به وجود می ‌آورد.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

یکی دیگر از طرح‌ هایی که این اواخر طرفدار پیدا کرده، تم دزدان دریایی است. ترکیب رنگ قهوه ‌ای با سفید هم زیبا می ‌شود.

مدل تخت و کمد نوزاد پسر

همان طور که در بالا اشاره کردیم رنگ سفید و آبی برای سرویس خواب نوزاد پسر یکی از محبوب ‌ترین ترکیب‌ ها است.

امروزه تنوع مدل تخت و کمد نوزاد پسر بسیار زیاد است و می ‌توانید با کمی بررسی و تحقیق، بهترین انتخاب را برای فرزندان خود داشته باشید.

 

منبع: https://www.azingar.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی